توسعه بزرگراهی در استان اردبیل از میانگین کشوری پایین‌تر است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این استان در توسعه بزرگراهی رتبه‌ای پایین‌تر از میانگین کشوری دارد.

محبوب حیدری گفت: اگر تمام راه‌های شریانی استان به بزرگراه تبدیل شود و به شاخص‌های میانگین کشوری برسیم باید ۲۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌های استان اختصاص داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه تمام کارگاه‌های حوزه عمرانی راه در مسیرهای استان اردبیل فعال است، بر لزوم جذب منابع و اعتبارات مالی برای ساخت و تکمیل طرح‌های بزرگراهی تاکید کرد.

به گفته او، در همه مسیرهای استان اردبیل بهسازی  راه‌ها درحال اجرا است و این استان به کارگاه بزرگ راه و توسعه بزرگراه تبدیل شده است.

حیدری سرعت جذب اعتبارات را در سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های بزرگراهی بسیار مهم دانست و گفت: کارگاه‌های حوزه عمرانی راه در مسیرهای استان فعال بوده و هیچ طرحی در حوزه عمرانی راه متوقف نیست و در صورت تخصیص به‌موقع منابع مالی طرح‌ها از شتاب بیشتری برخوردار می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره احداث بزرگراه‌ها از طریق تهاتر نفت هم می گوید: اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و در صورت نهایی شدن این موضوع در چند روز آینده شاهد تحول و توسعه در کل طرح‌های بزرگراهی استان اردبیل خواهیم بود.

حیدری از احداث راه گردشگری دور دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی و اتمام عملیات زیرسازی این پروژه خبرداد و گفت: قرارداد آسفالت این مسیر با پیمانکار مربوطه منعقد شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا چند روز آینده آسفالت این طرح نیز به اتمام می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.