سرمربی شهرداری ارومیه:

شروع دیرهنگام و نبود بازی تدارکاتی از عوامل ضعف تیم است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در سه بازی اخیر خود خوب بودیم، ولی باخت سنگین مقابل تیم پرمهره پاس گرگان دور از انتظار بود، گفت: شروع دیرهنگام و نبود بازی تدارکاتی از عوامل ضعف ما در لیگ امسال است.

جهانگیر سیدعباسی گفت: ما آمادگی برای حضور در لیگ برتر امسال را خیلی دیر شروع کردیم و بدون بازی تدارکاتی وارد بازی‌ها شدیم.

وی اضافه کرد: ما فقط با ۲ هفته تمرین وارد لیگ شده بودیم و سه یا چهار بازی نخست تیم در لیگ برتر امسال، حکم بازی تدارکاتی را برای ما داشت.

او همچنین از محدودیت برای جذب بازیکنان خوب به علت شروع دیرهنگام آماده سازی و عدم حضور در بازار نقل و انتقالات در آن زمان خبر داد و گفت: این محدودیت هم عاملی شد تا نتوانیم نتایج خوبی در لیگ امسال تا به اینجا به دست آوریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: مجبوریم تا پایان نیم فصل اول همه زورمان را بزنیم تا بیشترین بُرد ممکن را به دست آوریم که در این خصوص، روی سه بازی آخر نیم فصل اول که در ارومیه است، برنامه داریم.

سیدعباسی اظهار کرد: امیدواریم در نیم فصل بتوانیم با تحرک مناسب در بازار نقل و انتقالات، وضعیت تیم را با جذب بازیکنان مناسب و مورد نیاز ارتفا دهیم.

وی در خصوص مصدومیت سعید مصطفی وند هم یادآور شد: نظر پزشک تیم را در این خصوص خواهیم گرفت ضمن اینکه مصدوم‌های دیگری در تیم داریم که آرش کشاورزی از جمله آن‌ها است.

سیدعباسی درباره بازی مقابل پاس گرگان و باخت سه بر صفر مقابل این تیم گفت: ما بعد از بُرد مقابل تیم فولاد سیرجان، با پیکان تهران و شهرداری گنبد بازی خوبی داشتیم، ولی متاسفانه در دیدار روز گذشته با پاس در ست اول خوب بازی نکردیم البته در ست‌های دوم و سوم تلاش زیادی کردیم، ولی نتوانستیم مانع باخت شویم.

وی ادامه داد: کیفیت تیم پاس گرگان خیلی بالاست؛ بازیکنان خیلی زیادی دارند بطوریکه فقط هفت سرعتی زن دارند علاوه بر آن، لیبرو و پشت خط زن آن‌ها نیز ملی پوش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.