معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۹ تن کالا طی ۷ماهه سالجاری در این استان خبر داد.

تیمورباقری در جلسه بررسی وضعیت جا به جایی کالا در سیستان و بلوچسان، از جابجایی ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۹ تن کالا طی ۷ماهه سالجاری در این استان خبر داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به جابجایی این حجم از کالا در قالب ۱۴۴ هزارو ۴۲۱ دستگاه کامیون اظهار داشت: مصالح ساختمانی، سیمان وفرآورده‌های نفتی از جمله کالا‌های جابجا شده در این مدت می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های زاهدان، خاش و زابل به ترتیب بیشترین آمار جابجایی کالا را در ۷ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند ادامه داد: از این میزان کالای جابجاشده، یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۲تن کالا درون استانی و ۴۲۹ هزار و۶۶۷تن برون استانی بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۶۹ شرکت حمل و نقل کالا در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال خدمت رسانی به مردم ورانندگان هستند، تصریح کرد:بیش از ۸هزار ناوگان باری و بیش از ۹هزار راننده دربخش حمل ونقل باری فعالیت می‌کنند.

باقری در پایان یادآورشد:مردم و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود در حوزه حمل ونقل را جهت رسیدگی بصورت شبانه روزی از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار