استاندار ایلام خبر داد

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی یادمان‌های شهداء در ایلام

استاندار ایلام ، گفت: ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی و توسعه یادمان‌ها و ۵ میلیارد تومان برای مرمت گلزار شهدا در نظر گرفته شده است.

 حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه اعضاء برگزار شد با اشاره به اینکه ۲۹ میلیارد تومان برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان اعتبار گذاشته شده است، گفت: از مجموع این اعتبار ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی و توسعه یادمان‌ها و ۵ میلیارد برای مرمت گلزار شهدا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هرچه داریم به برکت خون شهداء است و تکریم خانواده‌های این عزیزان وظیفه همه ما است.

استاندار ایلام تکریم و سرکشی از خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران استان را به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و افزود: در این راستا همه مدیران باید در طول سال یکبار به خانواده معظم شهداء و ایثارگران سرکشی داشته باشند.

وی ادامه داد : در ارتباط با منزلت شهداء و فرزندان شهداء و جایگاه ایثارگران در ادارات، مدیران موظف هستند که یک رتبه فرزندان شهداء را ارتقا دهند.

وی افزود: تلاش داریم که خانه ایثار را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان و مرز مهران احداث کنیم و در این راستا اهتمام خواهیم داشت.

استاندار ایلام بیان کرد: توجه به شهدا علاوه بر موضوع دینی و مذهبی یک موضوع ملیتی است.

وی افزود: برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت هر چه داریم باید در طبق اخلاص بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار