سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت سیزدهم از ابتدای کار در بین مردم حضور یافت و در این دوره دیوار بین ملت و مسئولان برداشته شد.

علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه نشست هم‌اندیشی با استادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران گفت: این دولت از روز نخست نشان داد که در بین مردم بوده، هست و خواهد بود.

او تصریح کرد: حضور رئیس جمهور در داروخانه‌ها و در بین مردم قبل از تشکیل کابینه و رسیدگی به موضوع کمبود دارو، حضور میدانی در جایگاه‌های عرضه سوخت هنگام هک شدن سیستم، حضور میدانی در مراکز واکسیناسیون و رسیدگی به ازدحام این مراکز و حضور میدانی به هنگام وقوع بلایای طبیعی در یک سال گذشته گواه مردمی بودن این دولت است.

سخنگوی دولت ادامه داد: آیت الله رئیسی فقط به دنبال کارتابل و کار کارشناسی نیست، نظرات مردمی برای دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در بسیاری از موارد این نظرات کارسازتر از نظر‌های کارشناسان است.

بهادری جهرمی بیان کرد: همچنین رئیس جمهور رابطه خود با جامعه دانشگاهی را حفظ کرده و در اغلب دانشگاه‌های بزرگ و جلسات دانشجویی حضور یافته است.

او تصریح کرد: مردمی بودن و مسیری که دولت مردمی آماده سازی کرده است در ادامه راه نیز با جدیت دنبال می‌شود.

سخنگوی دولت صبح امروز در نشست هم اندیشی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل مجتمع شهدای سلامت حضور پیدا کرد.

حضور در نشست با اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از دیگر برنامه سفر امروز بهادری جهرمی به مشهد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.