ضرورت تبدیل چهار خطه محور شهرکرد به فارسان به شش خطه

نماینده شورا‌های اسلامی شهرستان فارسان در چهارمحال و بختیاری، گفت: تبدیل چهار خطه محور شهرکرد به فارسان به شش خطه و تامین ماشین‌آلات راهداری و راهسازی در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

سیداحمد هاشمی اظهار داشت: با توجه به اینکه جاده اصلی شهرستان فارسان از وسط شهر‌های پردنجان، چلیچه، جونقان، فیل‌آباد و باباحیدر می‌گذرد، مساعدت به شهرداری‌ها جهت تعمیر و نگهداری از جاده ضروری است.

وی افزود: تکمیل جاده‌های فارسان به دشتک، چهار خطه فارسان به کوهرنگ (قطعه باباحیدر به حیدر آباد)، چهار خطه جونقان، چلیچه، کران به گوشه، گوشه به ده‌چشمه، بیدکل به امیدآباد، اقبال‌آباد و جاده دسترسی به شهر پردنجان و اصلاح و بازسازی سه‌راهی گوشه به چغاهست از جمله مطالبات مردم شهرستان فارسان در حوزه توسعه و گسترش راه‌ها است.


بیشتر بخوانید


هاشمی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن چهارمحال و بختیاری و آمار بالای تصادفات به خصوص در فصول سرد سال، تبدیل چهار خطه شهرکرد به فارسان به شش‌خطه و تأمین ماشین‌آلات راهداری و راهسازی در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: طرح جامع شهر باباحیدر از حدود ۲۵ سال پیش تاکنون بازنگری شده است، اما بیش از ۸۰ درصد کوچه این شهر بیشتر در زمینه عقب‌نشینی مشکل جدی وجود دارد، همچنین در محور باباحیدر فیل آباد با توجه به رایزنی‌های شورای شهر باباحیدر با مالکان زمین‌های کشاورزی در محدود پیچ خطرناک و معروف (پیچ مرگ) و آزادسازی آن بدون هیچ چشم‌داشتی توسط کشاورزان نیمه‌کاره رها شده است و حتی اداره راه مسیل آب کشاورزی آن‌ها را اصلاح نکرده و باعث نارضایتی و شکایت کشاورزان شده است.

هاشمی در خصوص تکمیل پل فارسان به بیدکل، احداث و اجرای طرح زیرگذر سه‌راهی تنگ پردنجان به جونقان، زیرگذر عیسی‌آباد، زیرگذر میدان چمن باباحیدر (جاده فیل آباد به باباحیدر) و احداث تونل هفشجان به جونقان توضیحاتی مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۹:۵۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
به امید و ارزوی تکمیل هر چه زودتر جاده شمالی و ترانزیتی و بین استانی بازفت اندیکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۹ آبان ۱۴۰۱
چهار خطه شهرستان فارسان به شهرستان کوهرنگ محور شلوغ و پرترافیک استان را برای مردم دوشهرستان و استان ایمنتر میکند
آخرین اخبار