امام جمعه موقت گرگان گفت: ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمن مهم‌ترین افتخار و شاخصه انقلاب است.

حجت الاسلام محمدقاسم لیوانی امام جمعه موقت گرگان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه گرگان با اشاره به توانمندی‌های گسترده نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران در سالیان گذشته، گفت: ایستادگی مقتدرانه در برابر دشمن مهم‌ترین افتخار و شاخصه انقلاب است.

حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی افزود: جمهوری اسلامی ایران اجازه نداد که حتی یک سانتی متر از سرزمین ما به اشغال غیر درآید و این افتخار بسیار بزرگی است و توانست مقاومت کند و بخش‌هایی که تصرف شده بود، آزاد کند.

لیوانی اظهارکرد: از مهم‌ترین خصیصه‌های جمهوری اسلامی ایران این است که بعد از پیروزی انقلاب اجازه نداد حتی یک وجب از خاک میهن به اشغال متجاوزان درآید و در برابر آن تجاوزات ایستادگی و مقاومت کرد و این افتخار بزرگی برای یک نظام است.

او به سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم اشاره کرد و گفت: استکبار چشم و توان دیدن رشد و پیشرفت ایران را پیشرفت‌های موشکی و در استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ندارد.

لیوانی بر ضرورت رعایت چارچوب‌های قانونی توسط همه اقشار و آحاد جامعه در برابر قانون تأکید کرد و ادامه داد: اگر در مواقعی قانون براساس تصمیماتی تغییر کند، قانون جدید باید همچون سایر بند‌ها مورد احترام قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.