وین رونی می‌گوید رونالدو در این فصل موجب حواس پرتی در منچستریونایتد شده است و از او می‌خواهد که خودش را در دسترس سرمربی قرار بدهد.

وین رونی می‌گوید رفتار کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد غیرقابل قبول بوده است و این بازیکن پرتغالی به یک "حواس پرتی ناخواسته" تبدیل شده است.

طرفداری | کریستیانو رونالدو برنده 5 توپ طلا امیدوار بود در فصل 2022-2023 در تیم دیگری بازی کند. او تمام تلاش خود را کرد تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی منچستریونایتد را ترک کند. این بازیکن 37 ساله در نهایت مجبور شد در منچستریونایتد بماند و پس از اینکه در اکثر بازی ها روی نیمکت قرار می گرفت، در مقابل تاتنهام از ورود به زمین به عنوان بازیکن جایگزین امتناع ورزید و تیترهای زیادی را به خود اختصاص داد. 

وین رونی اسطوره منچستریونایتد در مورد رونالدو به talkSPORT گفت:در دوران حرفه ای که او داشته است، او و مسی مسلماً بهترین بازیکنان تمام دوران هستند اما من فکر می کنم کارهایی که او از ابتدای فصل انجام داده واقعاً برای منچستریونایتد قابل قبول نیست. واضح است که روی کین از او دفاع می کند، اما روی کین نباید این صحبت ها را می کرد. این باعث یک حواس پرتی می شود که منچستریونایتد در حال حاضر به آن نیاز ندارد. منچستریونایتد تلاش می کند دوباره راهش را پیدا کند، کریستیانو باید سرش را پایین بیندازد و کار کند و آماده بازی در زمانی باشد که سرمربی به او نیاز دارد. اگر این کار را انجام دهد، یک دارایی برای تیم خواهد بود اما اگر این کار را نکند، به یک حواس پرتی ناخواسته تبدیل خواهد شد.

رونالدو در آخرین بازی منچستریونایتد در لیگ برتر بازوبند کاپیتانی را به بازو بست، اما شاهد شکست شیاطین سرخ برابر استون ویلا بود. او در اواسط هفته در جام کارابائو بازی نکرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار