افتتاح استخر دانش آموزی شهرستان میانه

استخر دانش آموزی قائم (عج) شهرستان میانه با حضور سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به بهره‌برداری رسید.

این طرح ورزشی با ۲ حوضچه اصلی و ویژه کودکان در زیربنای یک هزار و ۷۳۳ مترمربع با صرف هزینه‌ای افزون بر ۳۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

 

سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، کافی شاپ و فضا‌ها و اتاق‌های جانبی از دیگر امکانات این استخر است.

 

خانمحمدی سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم گفت: در شهرستان میانه ۲۲ طرح فعال با ۱۱۲ کلاس داریم که تاکنون برای آن‌ها ۷۶ میلیارد تومان هزینه شده و ۲۴ میلیارد تومان نیز هزینه خواهد شد تا به بهره برداری برسد.

او از برنامه سازمان نوسازی برای توزیع لوازم و تجهیزات هنرستانی خبر داد.

 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ساز و کار آینده کشور در گرو مهارت آموزی است بر توجه ویژه به هنرستان‌ها تاکید کرد.

مهدی اسماعیلی تجهیزات هنرستان‌ها را از رده خارج دانست و ادامه داد: بسیاری از مدارس و هنرستان‌های شهرستان مشکل تجهیزات و فضای فیزیکی دارند.

 

سید مرتضی حسینی دیگر نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز تحقق اهداف عالی در حوزه آموزش و پرورش و همه حوزه‌ها را منوط به گسترش مفاهیم دینی و قرآنی در باور مسئولان کشور دانست.

 

 مسعود سعادتی فرماندار میانه هم گفت: بر خلاف بسیاری از مسائل که در حوزه آموزش و پرورش برای اهداف تحول در آموزش و پرورش به آن توجه می‌شود، ساختار فیزیکی مدارس و کلاس‌های درس فراموش شده است.

برچسب ها: افتتاح ، استخر شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.