مدیرعامل آبفا فارس از ابلاغ ضوابط طرح تشویقی شامل تخصیص پاداش کاهش مصرف به مشترکین کم مصرف خبر داد و خواستار همکاری مضاعف مردم استان در راستای گذر از تنش آبی در شهر‌های دچار بحران شد.

علی جان صادق پور در خصوص ضوابط تشویقی مدیریت مصرف آب گفت: با توجه به کاهش شدید منابع آبی به علت عدم بارش باران مناسب در طی چند سال اخیر و ضرورت همکاری مردم فارس برای فراهم کردن امکان ارائه خدمات مناسب آبرسانی و تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین، لازم است هم استانی‌ها در استفاده از این نعمت بی بدیل الهی نهایت صرفه جویی را بعمل آورند.

او گفت: از طرفی وزارت نیرو نیز در همین راستا به منظور کاهش مصرف و تشویق مشترکین خانگی به مدیریت بهینه مصرف آب، ضوابط تشویقی را در این خصوص ابلاغ کرده است که طبق آن، آن دسته از خانوار‌هایی که مصرف آب آن‌ها در حد الگوی مصرف و یا پایین‌تر از آن باشد و در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مصرف خود را کاهش داده باشند، پاداش کاهش مصرف معادل نرخ یارانه‌ای آب به مبلغ ۳۳۶۲۲ ریال به ازای هر متر مکعب به آن‌ها تعلق می‌گیرد که بر اساس شرایطی به شرح ذیل پرداخت می‌شود.

مدیرعامل آبفای فارس گفت: مشترکینی که مصرف مدت مشابه سال گذشته آن‌ها کمتر از الگو است، به میزان کاهش مصرف نسبت به سال گذشته و مشترکینی که مصرف مدت مشابه سال گذشته آن‌ها بیشتر از الگو باشد و میزان مصرف آن‌ها پس از ابلاغ این دستورالعمل پایین‌تر از الگوی مصرف شده است، به میزان کاهش نسبت به الگوی مصرف شامل این پاداش می‌شوند.

صادق‌پور گفت: طبق ابلاغ شرکت آبفای کشور، مصارف موضوع این ابلاغیه مشمول واحد‌های دارای موانع قرائت، شکستگی، واحد‌های خالی از سکنه و اقامتگاه‌های غیر دائم نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار