تمام محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی باز و تردد روان است

رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز فصل بارش‌ها و لزوم احتیاط بیشتر در رانندگی گفت: تمام محورهای مواصلاتی بین شهری استان باز است و هیچ مشکل ترددی وجود ندارد.

سرهنگ رضا پناهی مقدم با تاکید بر اینکه شهروندان قبل از آغاز سفرهای جاده‌ای از سلامت خودروی خود مطمئن شوند، اظهار کرد: چک کردن سیستم روشنایی، سیستم گرمایی داخلی و شیشه‌های جلو و عقب خودرو در سفرهای بین جاده‌ای ضروری است.

وی با اشاره به استقرار گشت پلیس در طول محورهای ارتباطی و جاده‌های استان ادامه داد: با توجه به سردسیر بودن استان آذربایجان‌غربی، لازم است تا رانندگان در این فصل از سال تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ در هنگام سفرهای بین شهری بویژه در مناطق کوهستانی همراه خود داشته باشند.

رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در کاهش تصادفات دارد، افزود: رعایت فاصله طولی در سفرهای زمستانی به دلیل لغزنده بودن جاده، ساده‌ترین و کلیدی ترین عامل برای جلوگیری از تصادفات است.

وی یادآور شد: سرعت مطمئنه و توجه به جلو از دیگر مواردی است که رعایت آن در جلوگیری از بروز تصادفات رانندگی بسیار اثرگذار است.

سرهنگ پناهی مقدم همچنین با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در ۲۰ روز نخست آبان ماه جاری در این استان، اضافه کرد: طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد کل تصادفات جاده‌ای در آذربایجان‌غربی ۳۰ درصد و تعداد تصادفات منجر به فوت نیز ۴۳ درصد کاهش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.