مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: با توجه به هدف‌گذاری انجام شده، تا پایان سال ۲ هزار واحد مسکنی را برای مددجویان این مجموعه احداث خواهیم کرد.

جلال شیخ‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: با توجه به هدف‌گذاری انجام شده، تا پایان سال ۲ هزار واحد مسکنی را برای مددجویان کمیته امداد احداث خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، تاکنون عملیات ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی به پایان رسید و با حضور رئیس کمیته امداد به مددجویان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه بخشی از ساخت‌وساز‌ها اقدام مشترک امداد و بنیاد علوی است، افزود: بخشی نیز با سپاه استان عملیاتی نی‌شود و تعدادی واحد نیز توسط مجموعه کمیته امداد ساخته خواهد شد.

شیخ‌پور، ساخت مسکن برای مددجویان را اولویت کمیته‌امداد عنوان و تصریح کرد: ساخت و ساز به نحو جامع و کامل با اولویت مناطق محروم روستایی از مهمترین اهداف مجموعه امداد است.

وی بیان داشت: برای مددجویان شهری نیز دنبال این هستیم که از طریق نهضت ملی عملیات احداث مسکن را اجرایی کنیم، چنانچه زمین در اختیار امداد گذاشته شود، حدود ۲۰۰ مسکن شهری را برای مددجویان خواهیم ساخت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تعمیر و بازسازی ۶۰۰ مسکن مددجویی نیز گفت: ساخت سرویس بهداشتی، حمام و گازکشی از جمله این اقدامات بوده است.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.