آمادگی نیرو‌های راهداری برای خدمت رسانی به مردم در فصل سرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی نیرو‌های راهداری برای خدمت رسانی به مردم در فصل سرد سال خبر داد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با همه امکانات، ناوگان ماشین آلات و راهداران آماده خدمت رسانی به هموطنان در فصل سرما هستیم.

وی درباره آغاز عملیات راهداری زمستانی، افزود: برای آماده‌سازی نیرو‌های راهدار در طرح راهداری زمستانی از مرداد امسال تأمین و خرید وسایل مورد نیاز شامل برخی تجهیزات و همچنین نمک، شن و به‌روزسازی تجهیزات راهداری را آغاز کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با تشکیل قرارگاه راهداری زمستانی برنامه ریزی برای بالا بردن آمادگی اکیپ‌های راهداری در قبل، حین و بعد از بحران ارتقا یافته و ساز و کار‌های لازم برای تسریع در امداد رسانی و خدمات رسانی به مناطق بحران زده تعریف شده است.

کرمی بیان کرد: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که امسال بارش‌های بیشتری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشیم و از این رو به دلیل شروع زود هنگام بارش‌ها قرارگاه زمستانی تشکیل شده است و تمام تلاش مان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و شرایط سخت زمستانی با بکارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات بتوانیم خدمات مطلوبی به کاربران جاده‌ای ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی و آماده کردن راهدارخانه‌ها، تجهیزات و ماشین آلات، نیروها، مواد و مصالح مصرفی برای انجام عملیات راهداری زمستانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: این آماده سازی در قالب تعمیر، راه اندازی ماشین آلات راهداری زمستانی، بهسازی راهدارخانه‌ها و… صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در راهدارخانه‌های استان کرمانشاه مکانی برای استقرار مسافران در راه مانده در نظر گرفته شده است.

وی از مسافران خواست پیش از سفر از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.