مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از فعالیت ۸۶ کتابخانه در این کانون‌ها خبر داد و گفت: ۱۴ هزار و ۸۳۹ نفر در این کتابخانه ها عضو هستند

موسوی با اشاره به اینکه کتابخانه های مساجد یکی از بهترین فرصت های ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی محسوب می شوند اظهار کرد: کتابخانه های مساجد در همه شهرها و روستاها دایر هستند و کتاب مورد نیاز را در اختیار مردم به ویژه نوجوانان و جوانان قرار می دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی نظیر ساخت کتابخانه را بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دانست و افزود: ۶۳ کتابخانه شهری و ۲۳ باب روستایی در کانون مساجد استان سمنان فعالیت دارند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های مختلفی در کتابخانه‌های مساجد استان سمنان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، جذب جوانان و نوجوانان و به ویژه کودکان به کتابخانه مساجد، انس بیشتر عموم مردم به ویژه نسل جوان با کتاب و ترغیب به مطالعه کتب دینی و مفید برگزار شود ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد و کتابخانه مساجد ظرفیت خوبی برای برگزاری لیگ کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در مسجد است.

موسوی با اشاره به فعالیت کتابخانه کانون های مساجد، گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در مساجد نیز می تواند بخوبی اجرا شود و لیگ کتابخوانی در مساجد نیز فعالیت کند تا از ظرفیت بچه های مسجد در ترویج فرهنگ کتابخوانی استفاده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تقدیر از برگزاری لیگ کتابخوانی در کتابخانه ها، بیان کرد: کانون های مساجد می توانند همکاری خوبی در لیگ کتابخوانی داشته باشند و کتابخانه های کانون های مساجد نیز در این زمینه مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.