فرماندار شهرکرد با اشاره به لزوم تسریع در روند احداث مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد گفت: در مرحله نخست این طرح ۶۰۰ واحد صنفی مستقر و راه‌اندازی می‌شود.

عبدالعلی ارژنگ در نشست هم‌اندیشی رفع مشکل زمین‌های مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد تاکید کرد: ۱۸ هکتار زمین برای راه‌اندازی مرحله نخست این مجتمع در قالب فاز یک پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

وی وسعت زمین مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد را ۴۸ هکتار دانست و افزود: از این سطح ۱۸ هکتار بدون مشکل و ۳۲ هکتار با ادعای مالکیت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری مواجه است.


بیشتر بخوانید


ارژنگ تصریح کرد: برای تسریع در روند عملیات اجرایی راه‌‎اندازی مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری باید با تغییر کاربری این زمین‌ها موافقت کند.

وی یادآور شد: با تجمیع صنایع مزاحم و نیمه‌مزاحم در مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد وضعیت کار ۲ هزار نفر از فعالان این حوزه تعیین تکلیف و سامان‌دهی می‌شود و رفاه و آسایش شهروندان هم افزایش می‌یابد.

فرماندار شهرکرد اظهار داشت: تا یک ماه آینده فهرست متقاضیان ثبت‌نام شده برای دریافت زمین در مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد به‌همراه اطلاعات لازم از سوی اصناف به این فرمانداری ارائه شود.

ارژنگ گفت: همچنین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین‌تکلیف زمین‌های مورد ادعا در مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد اقدام کند تا زمینه رفع مشکل این بخش فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار