معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات ساخت واحد‌های مسکونی مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مهدی مرادی گفت: عملیات ساخت واحد‌های مسکونی مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نازک‌کاری داخل ساختمان‌ها در حال انجام است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متمم تسهیلات برای متقاضیان به همت مسئولان استانی در هیأت دولت به تصویب رسیده و ابلاغ و توسط بانک‌ها عقد قرارداد شده است که متناسب با پیشرفت فیزیکی کار افراد به بانک‌ها معرفی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: با توجه به برودت هوا بانک‌ها نباید این تسهیلات را منوط به منابع و مصارف کنند چرا که مقدار محدودی از کار باقی مانده و عدم آزادسازی منابع کار اتمام واحد‌های مسکونی را به تعویق انداخته و مردم را دچار مشکل می‌کند.

مرادی اضافه کرد: در زمین‌لرزه پارسال شهرستان کوهرنگ ۴۹۶ واحد مسکونی نیازمند احداث مجدد و سه هزار و ۱۲۲ واحد نیازمند تعمیرات تشخیص داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۲۰:۲۶ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
همه مدارس شهرستان کوهرنگ هم در برابر زلزله و بلایای طبیعی باید ایمن سازی و محکم سازی گردند زیرا خسارتها به مدارس بعضا فرسوده هم زیاد است