رئیس مجمع هنرمندان صنایع دستی استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای آموزش صنایع دستی در دانشگاه‌های استان خبرداد.

فیروز ناصری رئیس مجمع هنرمندان صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به اقداماتی که در این زمینه انجام گرفته، گفت : از چندماه پیش رایزنی‌هایی را با مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز هرسین داشتیم تا در این دانشگاه برخی رشته‌های صنایع دستی به دانشجویان آموزش داده شود.

وی تصریح کرد: نتیجه این رایزنی‌ها منجر به انعقاد تفاهم نامه‌ای شد که طبق آن مرکز پیام نور هرسین فضایی را در اختیار ما قرار دهد تا در آن برخی رشته‌های صنایع دستی را در قالب دوره‌های کوتاه مدت به دانشجویان علاقمند آموزش دهیم و در پایان دوره هم به آن‌ها گواهینامه معتبر اعطا شود.

رئیس مجمع هنرمندان صنایع دستی استان با بیان اینکه در حال حاضر این آموزش‌ها در مرکز پیام نور هرسین آغاز شده، افزود: گلیم، قالی و گبه رشته‌هایی است که در این مرکز آن‌ها را به دانشجویان علاقمند آموزش می‌دهیم و درگام بعدی هم سراجی سنتی و احجام چوبی هم اضافه خواهند شد.

وی از رایزنی برای برگزاری این دوره‌ها در سایر دانشگاه‌های پیام نور استان خبرداد و گفت: در این رابطه نشست‌هایی را با رئیس دانشگاه پیام نور استان داشته ایم و بزودی تفاهم نامه‌ای هم در این رابطه امضاء خواهیم کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.