تأمین به موقع سوخت نیروگاه‌های استان کرمانشاه

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به تأمین به موقع سوخت نیروگاه‌های استان کرمانشاه، گفت : نیروگاه‌های کرمانشاه ملزم به استفاده از سوخت پاک هستند.

منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : مدیریت ارشد استان با جدیت برای تأمین به موقع سوخت نیروگاه‌های استان کرمانشاه در زمستان ورود پیدا کرده و تاکید دارد که حتی یک روز هم نباید این نیروگاه‌ها تعطیل شود.

وی افزود: جلسه با حضور عوامل اجرایی و نظارتی به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تأمین به موقع نیروگاه‌های برق استان تشکیل شده و مدیران ذیربط وظیفه دارند که با بررسی تمام موضوعات، امکانات مورد نیاز را با رایزنی و تعامل گسترده با مرکز برای نیروگاه‌های برق استان تأمین کنند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مدیران استانی با پیگیری‌های همه جانبه باید سهمیه مناسبی را برای تأمین سوخت نیروگاه‌های استان اختصاص دهند و تلاش شود که برق نیروگاه‌ها حتی برای یک روز هم قطع نشود.

فخری با بیان اینکه اولویت اول استان کرمانشاه در تأمین سوخت نیروگاه‌ها گاز است، ادامه داد: مدیریت شرکت ملی پخش منطقه کرمانشاه نیز موظف است امکانات مورد نظر را برای تأمین سوخت نیروگاه‌ها در صورتیکه با کمبود گاز مواجه شدیم، در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: نیروگاه‌های برق با اینکه باید به تأمین به موقع سوخت اقدام کنند از طرف دیگر نیز ملزم به استفاده از سوخت بدون آلایندگی و پاک هستند.

فخری بیان کرد: باید تلاش شود تا سوختی که در این نیروگاه‌ها استفاده می‌شود علاوه بر تأمین به موقع، موجب آلایندگی هوا نشود و به همین منظور به زودی جلسه هوای پاک را برای توجه ویژه به تأمین سوخت پاک و بدون آلایندگی در نیروگاه‌ها تشکیل خواهیم داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.