نجمی گفت: این مردم شایسته بهترین‌ها هستند و باید از تمام ظرفیت‌های استان مرکزی استفاده کنیم.

حسن نجمی مدیرکل جدید صداو سیمای استان مرکزی که دیروز منصوب و معارفه شد با اشاره به برنامه‌های کاری این رسانه استانی گفت: مدیریت و هویت فکر مبتنی بر پژوهش بر عهده صدا و سیماست و باید هویت فرهنگی استان مرکزی را بازآفرینی کنیم.

نجمی افزود: الان که رسانه میدان دار شده و دشمن میخواهد هیمنه استکباری خودش را نشان دهد، بن‌مایه یک مبارز در عرصه میدان هویتش است و هویت ایران اسلامی هویت ماست.

او اضافه کرد: این استان شهدای مظلوم و گمنام تقدیم کرده و این مردم شایسته بهترین‌ها هستند و باید از تمام ظرفیت‌های استان مرکزی استفاده کنیم.

مدیرکل صداو سیمای استان مرکزی بیان کرد: رسانه استانی و صدا و سیما یک عضو از جبهه فرهنگی اجتماعی است که رهبری در سال ۹۲ فرمان تشکیل آنرا داد، این جبهه باید تشکیل شود و خود مردم میدان‌دار پاسداری از ارزش‌های انقلاب شوند.

او ادامه داد: باید جریان صحیح رسانه و مردم را به هم همرا کنیم تا در یک مسیر پیش برویم وکارنکرده زیاد داریم و خیلی کار‌ها داریم که انجام دهیم.

نجمی تصریح کرد: در مباحث تربیتی محور ارجاع به فطرت است و ما باید غیرمستقیم به تمام تولیدات صدا و سیما ارجاع به فطرت داشته باشیم ودر حوزه مطالبه گری باید موضوع قابل حل را پیگیری کنیم تا حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.