فرمانده انتظامی کرمان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با کشف ۴۶۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از سرفصل‌های مهم حوزه مأموریتی پلیس است که در این رابطه از ابتدای امسال تا کنون طرح‌های متعددی را به اجرا گذاشتیم و نتایج خوبی هم در حوزه مقابله با عاملان خرد و کلان قاچاق کالا به دست آمد.

او افزود: در همین رابطه طرح دیگری با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به مدت سه روز با کنترل محور‌های ورودی و خروجی استان و اقدامات اطلاعاتی به اجرا در آمد و طی آن انواع کالای قاچاق شامل مواد خوراکی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های نفتی، اقلام مربوط به حوزه میراث فرهنگی و برخی موارد دیگر کشف و در این رابطه ۸۱ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۱۷۵ متهم در این طرح و معرفی آنان به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۴۶۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال برآورد کردند، اما قطعا عدد و رقم زیان ناشی از ورود کالای قاچاق و ضربه به بنیان‌های اقتصادی و اشتغال جوانانمان بسیار بیشتر از این عدد خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار