نماینده بن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: کمبود تجهیزات ورزشی مانند توپ، تور والیبال و سایر امکانات در شهر‌ها و دهستان‌های این شهرستان وجود دارد.

محمود بهارلویی اظهار داشت: درخواست اختصاص بسته‌های ورزشی از سوی نماینده مجلس شورای اسلامی به شهرستان بن را داریم؛ در زمین چمن شهر یان چشمه نقشه‌برداری و مکان‌یابی انجام شده است، لذا انتظار می‌رود به سرعت کلنگ‌زنی شود و شورا‌های اسلامی شهر نیز آمادگی همکاری در این زمینه را اعلام می‌کند.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات ورزشی از قبیل توپ، تور والیبال و سایر امکانات به شهر‌های بن، وردنجان، یان‌چشمه و سایر مراکز دهستان‌های شهرستان بن، افزود: اتخاذ تدابیر لازم جهت گسترش فرهنگ ورزش در فصل سرما با توجه به تعطیلی شغل کشاورزان به منظور نشاط در جامعه ضروری است.


بیشتر بخوانید


بهارلویی اضافه کرد: انتظار می‌رود که مدیران در حفظ و بسط رسالت سازمانی کوتاهی نکنند؛ درحال‌حاضر شهرداری‌های شهرستان بن با کمبود ماشین‌آلات مواجه هستند و درآمد آن‌ها بسیار محدود است و جوابگوی هزینه‌های شهر نیست، لذا روند توسعه به کندی انجام می‌شود.

وی موضوع رتبه بندی مدیران شهرستانی در حوزه ورزش را نیز مطرح کرد و درخصوص ظرفیت‌های توسعه گردشگری در شهرستان بن، ادامه داد: در شرایط فعلی سرمایه‌گذاری با وجود جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری در این شهرستان منجر به اشتغال‌آفرینی و درآمدزایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار