ضرورت رسیدگی به مشکلات مجموعه ورزشی فردانبه

نماینده بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حل مشکلات مجموعه ورزشی فرادنبه از جمله حصارکشی و کفپوش سالن‌ها باید در دستورکار قرار گیرد.

عبدالله صفیان اظهار داشت: حل مشکلات مجموعه ورزشی فرادنبه از جمله حصارکشی و کفپوش سالن و تحقق اعتبار تخصیص یافته به طرح استخرشنای این شهر با توجه به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: دیوار اطراف سالن‌های ورزشی سفیددشت نیاز به تعمیر دارد و دوربین در این سالن‌های و انتقال هواساز‌های سفیددشت به مجموعه‌های ورزشی فرادنبه از جمله مواردی هستند که نیاز به پیگیری و بررسی جدی دارد.


بیشتر بخوانید


صفیان با اشاره به اینکه استخر شهدای گندمان شهرستان بروجن نیازمند تخصیص اعتبار است، اضافه کرد: رفع مشکل مجموعه ورزشی بلداجی و احداث خوابگاه ورزشی در بخش بلداجی با توجه به وجود سالن کشتی، زمین چمن، سالن والیبال و استخر شنا از ضروریات است.

وی ادامه داد: عملکرد مدیران جهت همکاری بیشتر با هیئت‌های ورزشی باید بررسی گردد و احداث سالن ورزشی در روستا‌های مجاور تالاب چغاخور و مجموعه تفریحی وزارت نفت و تالاب گندمان با توجه به پتانسیل گردشگری منطقه از مطالبات مردم این منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار