تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس در مدارس اراک

پیکر ۲ شهید دفاع مقدس صبح امروز در مدارس شهر اراک تشییع شد.

پیکر‌های مطهر شهیدان اسدالله اسدی و علی اکبر سلیمانی دو تن از شهدای تازه شناسایی شده که بر اساس آزمایش دی ان‌ای هویتشان مشخص شده پس از سال‌ها فراق شناسایی و به وطن بازگشتند وارد استان شده  و در مدارس اراک تشییع شد.

همچنین مراسم میثاق با ولایت همراه با تشییع این شهدای تازه تفحص شده عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ از میدان شهدا و پیاده راه امیرکبیر به سمت مسجد شمس در خیابان شهید رجائی اراک برگزار می‌شود.

شهید علی‌اکبر سلیمانی در اولین روز از فروردین‌ ۱۳۴۲ در میلاجرد از توابع شهرستان کمیجان چشم به دنیا گشود، در زمان جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۶ جهت انجام خدمت مقدس سربازی به عنوان پاسدار وظیفه لشکر مهندسی رزمی ۴۲ قدر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون در چهارم تیر  ۱۳۶۷ به شهادت رسید، پیکر مطهر شهید در منطقه نبرد مفقود شد.

شهید اسدالله اسدی در ۱۳۴۲، در روستای میلاجرد، دیده به دیدار پدر و مادر منور کرد، برای انجام خدمت وظیفه، به عنوان سرباز، عازم جنوب کشور گردید، از طرف لشکر مهندسی رزمی ۴۲ قدر امر جهاد یافت و پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ چهارم تیر ۱۳۶۷، به همراه هم رزم و همسنگر و دوست صدیق و شهید وارسته، علی‌اکبر سلیمانی، در جزیره مجنون به معبود خود پیوست و به شهادت رسید، پیکر مطهر او در منطقه مفقود شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.