اولین رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاورد‌های شبکه جوانان رضوی، تبیین نظام محتوایی، تربیتی و جوان تمدن ساز در قزوین برگزار می‌شود.

ساسان کرمی مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: طی دیداری که عوامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در سال ۹۸ به عنوان دست ‎اندرکاران تألیف کتب معارفی برترین آرزو با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند؛ ضمن تأیید محتوای این کتب بر لزوم گسترش و فراگیری آموزش این محتوا طبق الگوی تربیتی برترین آرزو تأکید شد.

وی افزود: دیدار با، ولی امر مسلمین جهان نقطه عطفی برای موسسه جوانان آستان قدس رضوی بود چراکه این دیدار در نوع خود و در سطح آستان قدس رضوی شاید برای اولین بار اتفاق افتاده و حالا این موسسه با نیروی محرکه قوی‎تر و تغییر ساختاری هدفمند برنامه‎های خود را با قدرت پیش برده است.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون نشر حداکثری محتوای تولید شده؛ این مجموعه با رویکرد تبیین نظام محتوایی و معرفت افزایی جوان تمدن ساز اقدام به سفر‌های استانی و برگزاری رویداد و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و دستاورد‌ها با عنوان «شبکه جوانان رضوی/ اینجا جوان نفس می‌کشد» طرح‌ریزی کرده است.

کرمی ابراز کرد: اولین رویداد شبکه جوانان رضوی با حضور مدیرعامل و مدیران و اساتید محبوب بی‌نهایت و برترین آرزو در ۲ روز متوالی در قزوین برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه‌ها و عناصر مردمی و تربیتی می‌توانند در روز‌های چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری حضور یابند و از ظرفیت‌های ایجاد شده در این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: در این دو روز نشست‌های تخصصی با حضور فعالان تربیتی اعم از مجموعه‌های تربیتی پسرانه و دخترانه در دو نوبت، مدیران و معاونین پرورشی مدارس در دو نوبت، دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین، نشست با نوجوانان دهه هشتادی بینهایت (دختر و پسر) در دو نوبت، نشست با فعالان برترین آرزو و.. برنامه ریزی شده است.

کرمی گفت: در این سلسله نشست‌های تخصصی دستگاه‌های متولی با فعال سازی شبکه‌های تربیتی خود و با همکاری دستگاه‌های دولتی اعم از آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، کانون فرهنگی هنری مساجد - فرهنگ ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شورای اسلامی شهر، جبهه فرهنگی، حوزه علمیه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت امور جوانان اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار