زیرگذرِ تقاطع ۴ سطحه آذربایجان ارومیه هفته آینده افتتاح می‌شود

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه از افتتاح زیرگذرِ تقاطع ۴ سطحه آذربایجان ارومیه در هفته آینده خبر داد.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هفتگی این کمیسیون، از افتتاح زیرگذرِ تقاطع ۴ سطحه آذربایجان خبر داد و گفت: به جای مسئولان وقت، از بابت تاخیر ۸ ساله در اتمام پروژه آذربایجان، از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

علی مصطفی زاده افزود: با حمایت‌های اعضای شورای شهر و تلاش‌های شهردار ارومیه زیرگذرِ تقاطع ۴ سطحه آذربایجان هفته‌ آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه تاخیر ۸ ساله در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است، افزود: این تاخیرات هزینه‌های هنگفت مالی را نیز به شهرداری و شهروندان تحمیل نموده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: از بابت تاخیرات ۸ ساله در اتمام پروژه آذربایجان از شهروندان اورموی عذرخواهی می‌کنیم گرچه لازم بود این عذرخواهی از طرف اشخاصی انجام می‌شد که به دلایل وارد کردن این پروژه به چالش‌های سیاسی، انتخاباتی و تبلیغاتی موجبات نارضایتی شهروندان و زیان مالی شهرداری را سبب گردیدند.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: اعضای شورای شهر و شهردار فعلی ارومیه در حال حاضر جور کم کاری‌ها و تاخیر ۸ ساله تیم اسبق مدیریت شهری در اجرای پروژه آذربایجان را می‌کشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با گلایه از عدم اطلاع رسانی مناسب از عملکرد شورای شهر و شهرداری ارومیه به شهروندان و انعکاس نامناسب دستاورد‌های مدیریت شهری اظهار کرد: باید اطلاع رسانی از روند تکمیل فاز به فاز پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری به شهروندان به نحو احسن و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود صورت بگیرد.

مصطفی زاده خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر، مدیران شهرداری و مخصوصا روابط عمومی شهرداری باید واقعیت‌های موجود از معضلات بزرگ و کلانی که طی ۱۰ سال گذشته شهرداری اورمیه را گرفتار مشکلات عدیده‌ای کرده را به اطلاع شهروندان برسانند چرا که این اطلاعات و اخبار نقش به سزای در قضاوت مردم خواهند داشت و آن‌ها مطلع خواهند شد که چه بر سر این شهر آمده است!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.