صدور کارت شناسایی صنعتگری برای مددجویان زندان اردبیل

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از صدور کارت شناسایی صنعتگری برای مددجویان زندانی در اردبیل خبر داد.

توحید دلاورقوام گفت: براساس تفاهمنامه موجود بین وزارت میراث‌فرهنگی و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همکاری‌های آموزشی صنایع‌دستی و صدور کارت شناسایی صنعتگری بین اداره کل میراث‌فرهنگی استان و اداره کل امور زندان‌ها انجام می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی در معرفی مربیان آموزش صنایع‌دستی، نظارت بر آموزش، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهی با اداره کل زندان‌ها همکاری دارد و در جلسه با مسئولین مربوطه مقرر شد طبق تفاهمنامه کارت شناسایی صنعتگری نیز برای مددجویان زندانی صادر شود.

دلاورقوام تاکید کرد: مددجویانی که مراحل آموزش و آزمون پایان دوره صنایع‌دستی را گذرانده‌اند درصورت علاقمندی می‌توانند درخواست کارت شناسایی صنعتگری دهند تا از مزایای این کارت استفاده کنند.

او ادامه داد: صنایع‌دستی یکی از حوزه‌های اشتغال آفرین و درآمدزا است که آموزش آن به مددجویان زندانی می‌تواند کمک حال این افراد باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.