دیروز حجت‌الاسلام محمد مویدی به دلیل پرتاب کوکتل مولوتف توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

عبدالرحیم مؤیدی برادر شهید محمد مویدی گفت: برادرم  ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۴ در خانواده مذهبی در منطقه بیضا استان فارس متولد شد و پس از طی کردن دوران مدرسه وارد حوزه علمیه گردید.

برادر شهید مؤیدی افزود: این شهید والا مقام همواره در کنار مردم بود و با خدمت جهادی و ایثارگرانه در شرایط حساس و بحرانی که مردم به کمک و امداد نیاز داشتند به کمک مردم می‌شتافت.

وی ادامه داد: برادرم بیش از ۱۵ سال از عمر خود را در امور جهادی و مردمی گذراند؛ همواره در موکب‌های اربعین به صورت خود جوش حضور می‌یافت و خدمتگزار زائران اربعین و دوستداران خاندان عصمت و طهارت و محبان اهلبیت بود.

مویدی اضافه کرد: در جریان سیل خوزستان و در زلزله‌های بم و سرپل ذهاب و در سیل و حوادثی که در استان فارس رخ می‌داد آستین همت بالا می‌زد و با اقدامات جهادی و ایثارگرانه دوشادوش روحانیت در کنار مردم بود و به امدادرسانی می‌پرداخت.

وی بیان کرد: شهید مویدی سپاه را، چون سروی بلندقامت پاسداری می‌کرد و همواره در کنار برادران سپاه برای تداوم خط ایثار و شهادت از خودگذشتگی و جانفشانی داشت و با آموزه‌های معنوی که در مکتب اسلام و امام راحل و رهبر معظم انقلاب آموخته بود برای بارور شدن درخت توانمند انقلاب جان خود را نیز فدا کرد. او عنوان داشت: از این شهید بزرگوار دو فرزند پسر بر جای مانده است. حسین و محمدامین فرزندان ۹ و ۱۲ ساله شهید مویدی هستند که از امروز پرتوان‌تر، سلحشورتر و با اراده‌ای آهنین باید راه پدر را ادامه دهند.

مویدی یادآور شد: از همسر بزرگوار این شهید روایت شده است که شهید مویدی با علم به شهادت و جانفشانی در این عرصه پا نهاد و حیات و ممات او برای حیات طیبه مصداق آیه شریفه «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» است.

وی اضافه کرد: شهید مویدی با اعتقاد به اینکه شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است، شهادت را عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل می‌دانست، شهید مویدی آگاهانه و به خاطر هدف مقدس و فی سبیل الله راه شهادت را برگزید.

امویدی افزود: دشمنان دین و دشمنان این مرز و بوم بدانند راه شهید مویدی در حفاظت و پاسداری از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا راهی جاویدان و مستدام است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه عین یزیدی ها مظلومترین و بهترین خلق خدا را میکشند اما یادتون باشه مختار داره این خاک یک یکتون رو اعدام میکنیم ‌و زمین رو ازتون پاک میکنیم ان شاالله گرچه شهادت افتخار ماست و بی دلیل نصیب کسی نمیشود ولی ما سربازان امام زمان عج الله هستیم ان شاالله و وظیفه ما پاک کردن زمین از امثال شما یزیدی ها هست مقتدرانه
آخرین اخبار