چهارمین رویداد ملی تخصصی محتوای دیجیتال بسیج گیلان از امروز به مدت ۲ روز در این استان آغاز شد.

سجاد ستوده، مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان از آغاز به کار چهارمین رویداد ملی تخصصی محتوای دیجیتال بسیج این استان از امروز خبر داد و گفت: اپلیکیشن، بازی سازی و پویانمایی از موضوعات این رویداد است.

او با بیان اینکه در این رویداد تخصصی ۴۵ نفر در قالب ۱۳ تیم حضور خواهند داشت، افزود: برگزیدگان این رویداد در هفته سوم آذر ماه به رویداد کشوری در تهران اعزام می‌شوند.

سرهنگ احمد رضا منشوری، معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در آیین آغاز به کار چهارمین رویداد ملی تخصصی محتوای دیجیتال بسیج استان گفت: سمت و سوی فضای مجازی باید مشخص شود.

او با بیان اینکه نگاه هدفمند بسیج نسبت به تولید محتوا در این برهه ستودنی است، افزود: امروز افراد به جای تحقیق در کتابخانه‌ها با مراجعه به فضای مجازی با جملات متضاد رو به رو و به واسطه ورود افکار ضد بشریت گمراه می‌شوند.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، دشمنان امروز به عنوان شکارچی در این فضا جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده اند، بنابراین باید با فعالیت‌های گسترده از نفود دشمنان در فضای مجازی جلوگیری شود.

سرهنگ منشوری گفت: شناسایی استعداد‌های برتر در حوزه تولید محتوا، ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیرو‌های مردمی در عرصه تولید محتوای بسیج از جمله اهدافی است که دنبال می‌شود.

او تصریح کرد: دغدغه ما باید فرهنگ باشد و در این راستا در مبارزه با دشمنان و تحکیم و استحکام فرهنگ ایران اسلامی توجه خاصی به این مقوله مهم داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.