پیش بینی وضعیت زرد هواشناسی در ارتفاعات البرز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر وضعیت زرد هواشناسی در سطح استان به ویژه در ارتفاعات البرز خبر داد.

محمدرضا فلاح نژاد گفت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری از عصر و شب امرور چهارشنبه تا صبح جمعه در منطقه البرز مرکزی است.

او می گوید: به موجب فعالیت این سامانه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک، رگبار پراکنده و رعد و برق، در ارتفاعات مه آلودگی و بارش ساعتی و پراکنده برف مورد انتظار است.

فلاح نژاد افزود: رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید و ارتفاعات رگبار ساعتی برف از عصر و شب امروز چهارشنبه ۲۵ آبان در سطح استان بویژه در ارتفاعات البرز آغاز شده و تا صبح روز جمعه ۲۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: لغزندگی جاده‌های کوهستانی، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها از جمله مخاطرات این سامانه است که به شهروندان گرامی توصیه می‌شود در سفر‌های برون شهری و کوهنوردی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.