پایان مسابقات بازی‌های بومی و محلی در زرند

مسابقات بازی‌های بومی و محلی شهرستان زرند که در قالب جشنواره پاییزه کودک و نوجوان برگزار شده بود، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

محمد ترک زاده رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بوم و محلی شهرستان زرند گفت: مسابقات بازی‌های بومی و محلی با حضور ۵۰ ورزشکار در رشته‌های هفت سنگ مهارتی و قاز قلنگ در زرند برگزار شد.

او با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با همکاری شهرداری، شورای اسلامی و هیئت ورزش‌های بومی و محلی شهرستان زرند انجام شد، افزود: در پایان رقابت‌های هفت سنگ مهارتی در بخش پسران سیدطا‌ها تهامی، امیرحسین صدرالدینی و محمدجمالی زاده و در بخش دختران فهیمه خسروی، راضیه صدر الدینی، زهرا سعیدی و در مسابقات قاز قلنگ (لی لی)، در بخش پسران بهاالدین ایزدی، مهدی خنجری، ماهان خنجری و در بخش دختران وحیده ال محمود، عارفه ترکزاده، فهیمه خسروی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

پایان مسابقات بازی‌های بومی و محلی در زرند

او با اعلام اینکه ظهور بازی‌های کامپیوتری در سال‌های اخیر، سبب شده است تا نسل جدید فرصت تجربه بازی‌های محلی و هیجان‌برانگیز را از دست بدهد و ذهن آن‌ها معطوف به دنیای گیم‌ها و مجازی باشد، افزود: بازی‌های بومی را در شهرستان زرند به کودکان و نوجوانان معرفی کنیم تا سهمی در احیای بازی‌های بومی و محلی استان کرمان داشته باشیم.

طی مراسمی با حضور مسئولان جوایز نفرات اول تا سوم بخش‌های پسران و دختران اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار