فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عامل زیر گرفتن و مجروح کردن مأموران یگان امداد پلیس شهرستان شیراز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: حدود ساعت ۲ بعدازظهر دیروز ۲۴ آبان ماه، در پی فراخوان‌هایی برای تجمعات اعتراضی و غیرمجاز، مأموران موتورسوار یگان امداد پلیس شهرستان شیراز برای برقراری نظم و امنیت در محدوده بلوار دکتر شریعتی شیراز مستقر شدند.

او ادامه داد: در این هنگام راننده یک دستگاه خودرو وانت پیکان به سمت موتورسواران یگان امداد مستقر در این بلوار به صورت تهاجمی حرکت و به ۵ دستگاه موتورسیکلت سازمانی برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت‌های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت‌ها مجروح شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی، خودرو متوقف و راننده دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه کارکنان مجروح شده به مرکز درمانی انتقال داده شدند و در حال حاضر وضعیت عمومی آنان رضایتبخش اعلام شده است، گفت: هدف مأموران پلیس برقرای نظم وامنیت عمومی در جامعه است و در این راستا با کسانی که بخواهند به مأموران پلیس تعرض داشته باشند، برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار