دیدار دادستان تهران با ۱۲۷ نفر از شهروندان و خانواده‌های معترضان دوماه اخیر

دادستان تهران در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۱۲۷ نفر از شهروندان و به مدت پنج ساعت رسیدگی کرد.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به اتفاق جمعی از معاونان ستادی و قضایی خود، در دیدار چهره به چهره با متقاضیان، از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات مردم به ویژه خانواده‌های معترضین دو ماه اخیر قرار گرفت و دستور رسیدگی‌های لازم را صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران، در راستای سیاست‌های قوه قضاییه و برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، صبح روز چهار شنبه هر هفته با حضور دادستان و معاونانش در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر عملکرد دادسرا‌ها و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ساختمان مرکزی دادسرا و اخذ نوبت با دادستان تهران ملاقات کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
باید برخورد سریع با مخلان امنیت شود سخت خشن وعبرت اموز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
در کجای عالم به دزد پاداش و محبت از جیب مال باخته می دهند؟ این چه روشی شما پیش گرفتید؟ هرچه بگندد نمکش می زنند وای به آن روزی بکنند نمک؟ قوه قضایی محترم در قضات محترم یک بررسی کمکی صورت گیرد
آخرین اخبار