نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: تجزیه طلب خطاب کردن مردم سیستان و بلوچستان کاری بسیار غلط و اشتباه است، زیرا مردم با غیرت این استان پای میهن و وطن خودشان ایستاده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد علی اکبری  امشب در جمع علمای شیعه و سنی، سران طوایف و اقشار مختلف مردم ایرانشهر گفت: آن چیزی که مردم سیستان و بلوچستان از آن ناراحت هستند خطاب کردنشان به عنوان تجزیه طلب است که این مساله را در چند روز اخیر همواره بر زبان آورده‌اند و باید گفت هر کس این راه گفته کار بسیار غلطی کرده، زیرا این مردم با غیرت پای وطن و میهن خود ایستاده‌اند و چنین وصله‌ای به شما و مردم شما نمی‌چسبد.

وی ادامه داد: البته بعضی قصد نداشتند این نسبت (تجزیه طلب) را به مردم سیستان و بلوچستان بدهند و خواسته بودند بعضی افراد شرور که از بیرون آمده‌اند را معرفی کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: فهرست درخواست‌ها هم امشب ارائه شد که همه را نوشتیم از منظر دانشگاهی، معتمدین، فرهنگیان، مسوولان و مدیران که گفتند همه را نوشتیم و ما این مجموعه درخواست‌های شما را منتقل خواهیم کرد به محضر رهبر انقلاب و به حوزه‌های مربوطه ارجاع قوی‌تری خواهد شد.

وی تصریح کرد: استخراج فرصت‌ها از دل تهدید‌ها مهم است، زیرا در حوادث اخیر تهدید‌هایی پیش آمد یکی از بهترین رویکرد‌ها این است که از آسیب‌های اخیر فرصت بسازیم و ریشه‌ها و زمینه‌های این اتفاقات و عوامل مداخله‌ای را بشناسیم و این یعنی استخراج فرصت‌ها و قرآن کریم این روش مواجهه را روش خردمندان می‌داند و صاحبان خرد از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن‌ها عبرت گرفتن است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری اظهارداشت: برخی دوستان گفتند در برخی از موضوعات در سیستان و بلوچستان احساس تبعیص هست و این حرف مهمی است و آیا واقعا هست که اگر هست نامناسب و اگر نیست باید روشن شود و اینکه اهالی استان یا بخشی از اهالی احساس کنند رها شده‌اند و دیده نمی‌شوند و از آنان در پست‌های استانی استفاده نمی‌شود و می‌گویند ما افراد توانمند برای مدیریت زیاد داریم و چرا اعتماد نمی‌شود و این یک مسئله است و ما در استان در زمینه سرمایه‌های انسانی نیرو‌های تحصیل کرده مختلفی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۷:۴۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مردم با غیرت این استان پای میهن و وطن خودشان ایستاده‌اند.....
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۱۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دشمن لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بلوچستان را آباد کنیم و تک تک مردمش خدمت کنیم و آزادیهای لازم را داشته باشند قطعا ما را دوست دارند و دوست خواهند داشت باید تاکنون خدمات از این بهتر داده میشد و حتما دولت جناب رئیسی کارهای بزرگی برای مردم انجام دهد سخنرانی هم نکنیم دیگر دوران عمل است مردم از نظر سیاسی بلوغ شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر تروریست ها
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۵:۲۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
وظیفه اصلی روحانیون اثبات مظلومیت اسلامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مردم همه آگاه هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
روحانیون شیعه اومدن سیستان و بلوچستان تا دست وحدت و مودت به سمت اهل تسنن دراز کنند....
خب روحانیون سنی هم همراه بشن لطفا
آخرین اخبار