مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: امسال ۴ روستادر چرداول گازدار شدند و گامی در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق شهرستان سبز در این منطقه برداشته شد.

محمود کشاورز، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال‌جاری ۴ روستای کمول رستم‌بیگی، کمول کرم‌خانی، کمول باباخانی و کمول محمدزمان از توابع شهرستان چرداول گازدار شدند.

 کشاورز افزود: با گازرسانی به این روستاها، بیش از ۴۸ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸۰ نفر از نعمت گاز‌طبیعی برخوردار شدند.

وی با اشاره به اینکه از ۷۵ روستای این شهرستان تاکنون ۷۴ روستا گازدار شده‌است، اظهار داشت: تنها روستای باقیمانده این شهرستان، روستای تنگ‌قیر است که در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی در آن در حال اجراست و تلاش می‌شود تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: در دهه‌فجر امسال شهرستان چرداول به شهرستان‌های سبز استان می‌پیوندد.

وی تصریح کرد: در حال‌حاضر بیش از ۱۵ هزار مشترک در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۹ هزار در مناطق شهری و ۶ هزار در مناطق روستایی می‌باشد.

کشاورز با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری در این شهرستان، ۱۶۷ اشتراک پذیری جدید، نصب ۴۶ علمک و ۷۱۰ متر اجرای شبکه‌گذاری انجام شده‌است، گفت: از ابتدای شروع گازرسانی تاکنون ۱۰ هزارو ۹۸۸ مشترک جذب، ۷ هزارو ۸۶۸ انشعاب علمک نصب و ۲۰۷ هزارو ۸۶۵ متر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در مناطق مختلف این شهرستان انجام شده است.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.