مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به‌منظور بهبود و سرعت‌بخشی در روند رسیدگی به مطالبات مردم روز جمعه ۲۷ آبان‌ماه میز خدمت مدیران اقتصادی و مدیران شعب بانک‌های عامل در مصلی شهرکرد برپا خواهد شد.

شهاب قائدی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای برپایی میز خدمت در استان، اظهار کرد: به‌منظور بهبود و سرعت‌بخشی در روند رسیدگی به مطالبات مردم و همچنین ایجاد وحدت رویه، دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره با مسئولان دستگاه اجرایی با هدف دستیابی به الگوی تعامل اثربخش و پویا با مخاطبان، میز خدمت مدیران در پایگاه‌های اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مدیران تعدادی از بانک‌های عامل استان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری و تعدادی از مدیران اقتصادی روز جمعه در مصلی امام خمینی شهرکرد پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردمی خواهند بود.


بیشتر بخوانید


وی تاکید کرد: میز خدمت در مصلی امام خمینی شهرکرد در چهار هفته متوالی در تاریخ‌های ۲۷ آبان‌ماه، ۴، ۱۱ و ۱۸ آذرماه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد که زمان حضور مدیران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار