رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس از برگزاری رویداد استارت آپی شهر هوشمند توسط جهاددانشگاهی این استان خبر داد.

دکتر حبیب دانش منش گفت: رویداد استارتاپی شهر هوشمند، دهم دی ماه امسال، توسط مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار خواهد شد.

او، کار آفرینی، توسعه نوآوری و حمایت از ایده‌های برتر برای تجاری سازی، را از اهداف رویداد استارت آپی شهر هوشمند دانست و گفت: این رویداد در پنج محور، هوشمندسازی تجهیزات شهری، هوشمندسازی حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی جمع آوری پسامد، هوشمندسازی آبیاری فضای سبز و هوشمندسازی نورپردازی برگزار می‌شود.

دانش منش، این رویداد را ایجادکننده امید و فرصت برای جوانان ایده پرداز و فرصتی برای رشد و توسعه نوآوری دانست و گفت: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت ایده خود از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی shirazjju.ac.ir/form/startup اقدام کنند.

او با بیان اینکه ایده پردازان تا ۳۰آذرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند ، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می‌توانند به بلوار عدالت جنوبی روبروی کوچه۲۱ مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز مراجعه کرده با شماره‌های ۳۸۲۶۴۹۲۳-۰۷۱ و ۰۹۱۶۴۴۹۴۸۰۷ تماس بگیرند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت: از طرح‌ها و ایده‌های برتر برای ورود به فرایند شتابدهی و سرمایه گذاری شتابدهنده برای تجاری سازی آن‌ها حمایت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار