ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای عملیات تروریستی در ایذه را محکوم کرده و شهادت هموطنانمان را به رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین عملیات تروریستی شب گذشته چهارشنبه ایذه را محکوم کرده و شهادت هفت نفر در جریان این عملیات کور تروریستی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.

دفتر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای در خصوص این عملیات تروریستی نوشت: حمله مسلحانه تروریستی داعشی، وهابی، سعودی، صهیونیستی و آمریکایی را که بازار مرکزی ایذه و همچنین حوزه علمیه این شهر در جنوب غربی خوزستان را هدف قرار داد، به شدت محکوم می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: همه این‌ها برای به زانو درآوردن ایران انقلاب اسلامی است که ما تحقق این هدف در جنگ باخت آمریکا و شیطان بزرگ، استکبار جهانی، صهیونیسم جهانی و عوامل آن‌ها در عربستان و امارات و همه کشور‌های همسایه ایران علیه نظام جمهوری اسلامی و تلاش آن‌ها برای سرنگونی این نظام را غیر ممکن و محال می‌دانیم.

این ائتلاف بحرینی تاکید کرد کشتن شهروندان بی‌گناه اعم از زنان و کودکان در جریان زیارت حرم شاهچراغ شیراز، برانگیختن اغتشاشات در مناطق مختلف، تلاش برای محاصره ایران از همه مرز‌ها و حمایت از تروریسم برای ضربه زدن به ایران، باعث سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد، چراکه این نظام از هر نظر چه از جهت پیوند‌های سیاسی و مذهبی و چه امنیتی و نظامی قوی است و مهمتر از همه از مقبولیت مردمی قوی و منسجم برخوردار است.

در ادامه بیانیه ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین آمده است: حمله خائنانه و ناجوانمردانه به بازار «ایذه»؛ گواه شکست تروریسم داعشی، تکفیری، وهابی و سعودی – اماراتی در تضعیف قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز تضعیف عزم، ایمان و استواری ملت ایران در حمایت از نظام سیاسی خود است.

دفتر سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در پایان بیانیه خود شهادت هموطنانمان در جریان حمله تروریستی ایذه را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های شهدا و ملت عزیز ایران تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه نیز آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار