پوشش ۷۰ درصدی هزینه‌های توانبخشی معلولان با کمک بیمه سلامت

سرپرست بیمه سلامت استان کرمانشاه، از پوشش ۷۰ درصدی هزینه‌های توانبخشی معلولان در مراکز توانبخشی بخش خصوصی خبر داد و از این مراکز خواست برای عقد قرارداد به بیمه سلامت مراجعه کنند.

رضا تحویلیان، سرپرست بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : تمامی افرادی که فاقد بیمه هستند به طور اتوماتیک زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

وی ادامه داد: خدمات بیمه سلامت تا سه ماه رایگان خواهد بود بعد از این مدت در صورتی که جزء دهک‌های یک، دو و سوم باشید به صورت رایگان بیمه تمدید و در صورتی که در دهک‌های بعدی باشید باید مبلغی را در طول سال به عنوان هزینه بیمه پرداخت کنید.

سرپرست بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: دولت اخیرا بودجه خاصی را برای بیماران صعب‌العلاج که شامل ۲۷ بیماری است اختصاص داده که بیماران با مراجعه به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شناسایی و تأیید می‌شوند، خدمات درمان را به صورت ۱۰۰درصد رایگان دریافت می‌کنند.

وی اشاره‌ای به تفاهمنامه با سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ خدمت جدید در خصوص خدمات توانبخشی معلولان تحت پوشش بیمه سلامت است که برخلاف گذشته که تعرفه‌های دولتی مورد پذیرش بیمه سلامت بوده در این تفاهمنامه ۷۰ درصد تعرفه‌ها خصوصی هم مورد پذیرش قرار گرفته است.

تحویلیان تصریح کرد: مراکز توانبخشی که دارای پروانه هستند با مراجعه به بیمه سلامت نسبت به اخذ قرارداد اقدام کنند تا هزینه‌های این بیماران را زیر پوشش قرار دهیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.