عملیات گازرسانی به یک شهر و ۱۵ روستای الیگودرز آغاز شد

عملیات گازرسانی به شهر تیتکان و ۱۵ روستای شهرستان الیگودرز روز پنجشنبه با حضور "مسلم رحمانی" سرپرست گازرسانی شرکت ملی گاز ایران آغاز شد.

کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: طرح گازرسانی به شهر تیتکان بزنوید و ۱۵ روستای تابعه الیگودرز با اعتبار بالغ بر ۷۳۳ میلیارد ریال آغاز شده است.

او اظهار داشت: همچنین جشن پایان گازرسانی به شهرک‌های صنعتی لرستان و افتتاحیه گازرسانی به شهرک صنعتی چمن سلطان الیگودرز با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برگزار شد که با این اقدام هم اکنون تمامی شهرک‌های صنعتی فعال استان از این زیرساخت بهره‌مند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: ظرفیت ایستگاه چمن سلطان از ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب به ۲۰ هزار متر مکعب افزایش یافته و در این راستا ۴۲ کیلومتر لوله هشت اینچی فلزی، ۴۹ کیلومتر لوله پلی اتیلن اجرا و ۶ ایستگاه تقلیل فشار نصب شده است.

گودرزی اشاره به بهره برداری از طرح گازرسانی به هفت روستای الیگودرز نیز گفت: ۲۶۰ میلیارد تومان برای اجرای چهار مصوبه سفر سال گذشته رییس جمهور به استان تامین و طرح‌های مصوب شده در حال اجرا است.

او بیان کرد: گازرسانی به محور شول آباد الیگودرز با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان از مصوبات این سفر است که اکنون توسط پیمانکار در حال انجام می‌باشد، گازرسانی به محور بزنوید با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در قالب ۲ فاز در حال اجراست که عملیات اجرایی فاز نخست آغاز شده و فاز دوم نیز در حال تکمیل کارگاه و نصب تجهیزات است.

شهر تازه تاسیس تیتکان از توابع بخش ذلقی شهرستان الیگودرز بر اساس سرشماری سال ۹۵، دارای ۹۵ خانوار با جمعیت حدود ۴۰۰ نفر است.

برچسب ها: گازرسانی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.