نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر موثرترین راهکار برای مقابله با ترویج فساد در جامعه است.

آیت الله طه محمدی در همایش امر به معروف و نهی از منکر که با حضور رزمندگان گروه مهندسی رزمی ۴۳ امام علی ع ملایر در حسینیه این پادگان برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع امر به معروف در جامعه افزود: داشتن یک وزارت خانه‌ای برای امربه معروف و نهی از منکر در کشور ما یک ضرورت است تا بصورت اساسی به این امر مهم پرداخته شود.

وی بابیان این که امربه معروف ونهی از منکر پیش مقدمه دارد افزود: اگر دلسوز نسل آینده هستیم باید این کار را از صفر شروع کنیم ودر همه حوزه‌ها کلاس‌های امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.

آیت الله طه محمدی گفت: ریشه بسیاری از معضلات جامه ریشه در آموزش ندادن امر به معروف و نهی از منکر در همه حوز‌های علمی وکاری است.

وی افزود: تا ما خودمان را اصلاح نکنیم هیچ چیز درست نمی‌شود.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و مطالبه گری مردم، فساد در جامعه کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: اگر ما در حوزه امربه معروف ونهی از منکر کار نکنیم دشمنان برای ما برنامه ریزی می‌کنند وجوانان ما را با ترفند‌های مختلف فریب می‌دهند و آن‌ها برنامه برا ما طراحی می‌کنند.

در ادامه سردار بشیر گنبدی فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۳ امام علی ملایر هم با اشاره به این که اگر به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه صورت گیرد بسیاری از دغدغه‌ها ما به راحتی وخودبخود حل می‌شود، افزود: با بصیرت و آگاهی خودمان را در مدار انسان‌های آگاه قرار دهیم وبا آگاهی راه را گم نکنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار