حنفی:

جامعه اهل تشیع یک بخش مهم ملت افغانستان است

معاون اداری ریاست الوزرای طالبان گفت همه ملت ما در ادوار مختلف تاریخ با هم برادروار زندگی کرده اند و اتحاد همه ملت برای ساختن یک افغانستان مستقل و مترقی ضروری است.

دفترمطبوعاتی ریاست الوزرای طالبان امروز با نشر خبر نامه ای گفت :مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء طالبان  با جمعی از علماء و بزرگان اهل تشیع دیدار کرده است.

در این دیدار ، استاد محمد اکبری به نمایندگی از جامعه اهل تشیع صحبت کرد و  گفت: اهل تشیع افغانستان در کنار برادران اهل سنت خود فداکاری های زیادی در برابر اشغال کشور در زمان های مختلف خصوصاً تجاوز شوروی از خود نشان داده اند.

استاد اکبری از ایجاد فضای امن و برادری که میان همه ملت افغانستان توسط طالبان به وجود آمده ، اظهار خوشحالی کرد و گفت جامعه تشیع افغانستان از نظام اسلامی حمایت می کند.

اکبری همچنان در باره مسایل تعلیمی، اجتماعی و امور انکشافی و حمایت همه جانبه ملت افغانستان از نظام اسلامی صحبت کرد و از طالبان خواست تا در موارد متذکره توجه خاصی نشان دهند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا گفت جامعه اهل تشیع یک بخش مهم ملت افغانستان است و همه ملت ما در ادوار مختلف تاریخ با هم برادروار زندگی کرده اند و اتحاد همه ملت برای ساختن یک افغانستان مستقل و مترقی، ضروری است.

معاون اداری ریاست الوزراء تصریح کرد طالبان متعهد است تا مشکلات و پیشنهادات همه مردم را بدون در نظرداشت قوم، سمت و زبان ، استماع وبررسی کند و به حل آن ها اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.