۳ نفر از عوامل عملیات تروریستی ایذه در مرز ماکو دستگیر شدند

محسن رضایی گفت: ۳ نفر از عوامل عملیات تروریستی ایذه در حالی که می‌خواستند از مرز ماکو خارج شوند دستگیر شدند.

محسن رضایی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه گفت: ۳ نفر از عوامل عملیات تروریستی ایذه در حالی که می‌خواستند از مرز ماکو خارج شوند دستگیر شدند و در حال بازگشت به سمت اهواز هستند. مطمئن باشید همه عوامل عملیات تروریستی شهرستان ایذه در هر سوراخی که باشند گرفتار می‌شوند.

او می‌گوید: دشمنان نمی‌توانند ایذه را شکست دهند، ایذه سرپای خود می‌ایستد و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رضایی گفت:مردم بختیاری در خط مقدم جنگ تحمیلی و دفاع مقدس صدام را بیرون کردند.

به گفته او دشمنان کور خوانند، کشور ایران مردمی است و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم وصل است و این برای دشمنان خطرناک است.

رضایی گفت: انقلاب اسلامی آمد تا صدای مردم به گوش دولتمردان برساند.

او در تشریح این عملیات تروریستی گفت: دشمنان از پشت به مردم تیراندازی کردند، آن‌ها از قبل دوربین‌ها را از کار انداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
ابوالحسن فیروزآبادی و شمخانی و سایر منصوبان حسن روحانی را هرچه سریعتر برکنارکنید.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۱۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
در کشوری که مشاور اقتصادی رئیس جمهور اخبار امنیتی بده اوضاع و حالش بهتر از این هم نمیتونه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
آقای دکتر اقتصاد مشکل این گرفتاری کشور از کجا شروع شده این کارها خوب نیست این چه وضع اقتصادی در کشور درست شده این کشور با این منابع ملی چرا باید تورم پنجاه درصد بی عدالتی گرانی ناحق در تمام بازارها درست شده مگر اقتصاد ایران چقدر ارز بری دارد این همه ارز مسکن سکه خودرو سرمایه کشور دست ملت قفل شده برای سوداگری دست آمریکا است یا مدیران مسئولین کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
خدارو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
رئیس امربه معروف و دبیرش که دائما بر طبل محدودیت‌های اجتماعی و تشر و جریمه و محکومیت و تحریم زنان و دختران صحبت میکردن و جریمه صادر میکردن و بجای تلطیف عواطف، احساسات مردمی رو که جرریحه دار شده بود از طریق رسانه ها بر طبل تندرویهای خود کوبیدن، بدور و بی توجه از فرمایشات رهبری که اینا فرزندان خودمون هستن و با ماهستن بی توجه بودن!؟ انگار رهبری جامعه رو دارن این حضرات مدیریت میکنن...! و الان دلاوران سربازان وطنی که شهید میشوند و دشمن به کشته سازی رو آورده که دوگانگی رو تشدید کنه و جامعه به بحران کشیده بشه الان کجا هستن بیان جواب تندرویها اخلاقی و بی توجه‌ای که داشتن و الان سرباز پاک مون و هموطنمون بی علت شهید میشه جواب اون دنیا و خانواده ی اونا رو بدهند نجابت خانواده این شهدا نباید ما رو کور کنه که بی منت شهدا رو تقدیم وطن میکنن ، همین اقایون الان گرم گرفتن خوابیدن...
بدور از هر عقایدی ما انسان هستیم و هموطنیم و اجازه نخواهیم داد دشمن به خانواده بزرگ و پاک ایرانی نفوذ کرده و ایجاد تفرقه اندازی کنه ما همواره در کنار دلاوران وطن و رهبر عزیزمون خواهیم بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سلام .لطفا مصاحبه دکتر درویش پور رابا شبکه خبر پخش کنید تا مردم بدانند مادر کیان پیر فلک دروغ می‌گوید. دکتر درویش پور در مصاحبه می‌گوید ضاربان کیان پیر فلک از اقوام خانواده پیرفلک بوده و خودشان جنازه شهدا رابه بیمارستان بردند .در ضمن آقای درویش پور از بستگان فامیلی خانواده پیر فلک است و از واقعییت خبر دار است . لطفا مصاحبه راستش کنید. مرگ بر ضد نظام و منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مادر کیان خودش از همه مقصر تره
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۲۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سلام
من به عنوان یک ایرانی از تمام مقامات لشکری و کشوری و امنیتی می خواهم سر مار را قطع کنند
بچه مارها آن وقت قدرت جولان دادن نمی بابند
ایران ، لیبی و عراق و افغانستان نیست
چرا به مرکز فساد و فرماندهی ترور حمله نظامی نمی کنید
به امید ایرانی بزرگ و قدرتمند
Iran (Islamic Republic of)
محمدداداشی مهر
۲۲:۱۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
محسن رضایی
فرمانده کل نیروهای مسلح درخاورمیانه وآسیا
درودبرتووپدرومادرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سلام و احترام ، لطفاً حملات به کردستان عراق را ادامه دهید ، تا عناصر خبیث تروریستی به طور کامل نابود شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
انتظار ما مردم از این دولت آقا ی رییسی رییس‌جمهور این بود با آمدن ایشان گرانی برطرف شود اما متأسفانه گرانیها بیشتر شد مرغ کیلو یی سی هزار تومان شد بالا ی شصت هزار تومان، روغن، وبیشتر مایحتاج مردم چند برابر گران شدن ، باید مسائل اساسی مردم درست شود با این پرداخت یارانه چه دردی از ملت برطرف شد مملکتی که خاک آن هم ثروت است چرا این همه مردم باید زجر بکشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بله فرمودن با برداشتن ارز جهانگیری قیمت مقطوع میشه 56 هزار تومن و کسی حق نداره گران بفروشه مردم گفتن خب این هم اسمش جراحی اقتصادی هستش به حساب آقای روحانی گذاشتیم با چشم پوشی و تحمل شد، ولی همین جراحی دوباره جراحی جدیدی انجام میده و مرغ رو 65 اعلام میکنه!!! فک کنم 200 هزار تومن فردا اعلام کنن دو روز بعدش 300 هزار تومن میکنن تا مرکبش خشک نشه.
خوبی که دولت آقای رئیسی دارن نمیزارن مرکب امروز خشک بشه...
Iran (Islamic Republic of)
m
۲۱:۵۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
فکر میکنید چند نفر این خبرها را باور کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
حتی اگه اینها راست نگن باز هم به
شبکه های معاند اعتماد نخواهیم کرد :امریکا وایادی آن بیش از هفتاد سال این کشور را استعمار کردند در ازای منابعی که از ایران ربودند چه خدمتی به ایران کردند پیشرفتهایی که در کشورخودشان در آن سالهای استعمار داشتتد باکشور ما در آن زمان مقایسه کنید؛ الان هر گونه اعتراض افزایش نا امنی و باز شدن پای بیگانه وخیانت به ملت است.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
هرکسی که حتی یک سنگ به طرف نظام پرتاب کند باید به اشد مجازات یعنی اعدام محکوم شود
Germany
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خدا هر چی ظالم هست نابود کنه+
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
به خصوص نژادپرستان صهیونیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
شما که اینقدر زود شناسایی میکنید.پس چطور مدعی هستید اینهمه آشوبگری که تو خیابون هستن نمیشه جمعشون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بعضی ها میگن چرا پلیس از سلاح استفاده نمی کند! این ها هنوز سلاح استفاده نمی کنند اینقدر هجمه های رسانه ای دروغ علیه شان به کار برده می شود و یک سری ساده لوح فقط چشم و گوششون به دهان بی.بی.سی و اینترنشنال و ... هست که این شیادان چه دروغی می خواهند تحویلشان بدهند تا این ها بدون سند و مدرک باور کنند! این اغتشاشگرها دائما دوربین و موبایل دستشون هست تا از کوچکترین عکس العمل نیروهای امنیتی سوء استفاده کنند! بعد این ها که ادعای کشته سازی توسط مامورین رو دارند تا حالا حتی یک تصویر معتبر از شلیک نیروهای امنیتی یا سلاح گرم این ها و یا حتی نشانه روی اسلحه از سمت نیروهای امنیتی نشان نداند. ولی کلی سلاح آمریکایی از وینچستر گرفته تا کلت و غیر در دستان این ها مشخص و لحظه شلیک هم وجود دارد! بعضی از این مزدوران اینقدر نادان هم هستند که گلوله های پینت بال رو به جای گلوله جنگی به مخاطبشان نشان می دهند! البته یا خوشان خیلی ابله هستند یا روی جهالت مخاطبشان حساب ویژه ای باز کردند!!! تعیین این گزینه با خود شماست ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اگه ۴تا موشک حواله عربستان بشه این ترورها خیلی خیلی کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
قوه قصاییه با چه مدرک و دلیلی تعدادی از اغتشاشگران رو مورد رافت وگذشت قرارداده؟ باید مثل همه سازمانهای قضایی دنیا برخوردعبرت اموز داشته باشد، چرا مبحث سلب تابعیت رو برای این وحوش خونخوار اجرانمیکنید؟ تا کی باید جامعه،ملت، نیروهای خدوم پلیس وامنیت تاوان مماشات و به اصطلاح رافت اسلامی اقایون رو بپردازند؟ اقایان فرمانده فراجا و رییس قوه قضاییه،هستند مدیران ومسولان لایقی که وظایف عالیجنابان را به نحواحسن انجام دهند وامنیت را باقدرت به جامعه برگردانند.اگر نمی توانید این جانوران را لجام زده ورام کنید بروید واستعفا بدهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر تروریسها که مردم بیگناه رو می کشند،مرگ بر سایپا و ایران خودروی دلال گرانفروش دههابرابری که جلوی واردات خودروهای ارزان و باکیفیت رو گرفتند و باعث مرگ و میر و معلول شدن هم وطنان در جاده شدند،مسئولین لطفا واردات میلیونی خودروها رو ازاد کنید تا ارزانی و شکستن قیمتها باعث کاهش قیمتها بشه.
Iran (Islamic Republic of)
Victory
۱۹:۵۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
کاشکی اختلاسگران و مفسدان اقتصادی هم به این سرعت دستگیر میشدن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۹:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
زمانی که هیچی نداشتیم و حتی سیم خاردار هم نمیدادند جلو شصت کشور جهان ایستادیم حالا چهار تروریست غربگدا و مزدورغرب میخواهند حکومت را بگیرند ،عجب گاگولهایی هستند.
آن شهیدان جلو تیربارها و رگبار گلوله سینه سپر میکردند و برای پاکسازی میدان مین خود را روی مینها می انداختند و نارنجنک به خود می‌بستند و زیر تانک میرفتند نشست غیرمتعهد ها را با وجود پدافند قویی در بغداد لغو کردند ،صدها هواپیمای دشمنان را با دستان خالی بر زمین زدند ،رو پر رو و مردانه میجنگیدند حالا این بزدلان حریف جمهوری اسلامی که هیچ حریف این ملت شهید پرور و دانشمند پرور هم نیستند یعنی عددی نیستند وای به روزی که کاسه صبرمان لبریز شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
در جواب برادرعزیزم دلسوخته
مردم، موقعی وارد میدان میشن، که آقا اجازه بدن...
اما باید دست پلیس و بسبج رو باز بزارن...
این افراد، عددی نیستن.
چندتا پلیس و بچه های بسیج اینهارو جمعشون میکنن.
فقط اجازه بهشون بدن...
Iran (Islamic Republic of)
CHelgerdi
۱۹:۳۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خواهشا و ترا به خدا و خون عزیزان شهید قسم با پهپاد و موشک تروریستهای داخلی را شکار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بیش از این مماشات با این جانیان صلاح نیست اینها پا را هر روز بیشتر از روز قبل پای خود را از گلیم خود درازتر می کنند اگر جلو اینها با قاطعیت گرفته نشود کاری خواهند کرد که جنایات داعش و صهیونیست ها از ذهن مردم پاک شود به قول معروف ما پشت سر داعش نماز بخوانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دکتر اقتصاد از اقتصاد بگو یاد بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
جناب رضایی مادرکیان چیزدیگه میگفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
به نظرم اولویت تمام نیروهای اطلاعاتی دستگیری همه ارازل و اوباش این افراد از خدا بی خبر هست که بی رحمی از ذاتشون میباره این ها با چه قیمتی میخواند انقلاب کنند اینها که انقدر وحشی و بی رحم هستند اعتراض دارید مثل ادم اعتراض کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نتیجه مماشات با اغتشاشگران؛
جنگ مسلحانه عوامل وابسته به گروهکهای ضد انقلاب در خیابان ها با ماموران/ تیراندازی در خیابان به سوی مدافعان امنیت/ تصاویری از وحشی گری های عوامل ضد انقلاب در کردستان+ فیلم
اغتشاشگران وابسته به گروهکهای کردی مستقر در اقلیم کردستان عراق، در روز روشن، چند مامور را به طرز دلخراشی زجرکش کرده و شهرهای کردنشین را ناامن کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خدا لعنت کنە کسانی کە این کار را کردند و آنهایی نیز کە با هر سناریویی پشت این واقعە تروریستی بودند. خدا ازشان نگذرە.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سلام آقای رضایی ،

دیگر جنگ نرم نیست که از هم دور باشیم ،
جنگ سخت است و نیاز به پوشش ،

لطفا از روش های جدید نظامی استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اول باید مقرشون بیارند بعد که تخلیه اطلاعاتی شدند اونقدر سرشون رو به دیوار بکوبند تا هرچی کرم تو سرشون هست بریزه بیرون تازه این عذاب براشون بی نهایت کمه باید بیشتر از اینا زجر ببینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
توپ تانک فشفشه اغتشاشگر کشته شه
Iran (Islamic Republic of)
Rasoul
۱۷:۴۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آخ آخ دوربین ها از کار افتاده بود عجب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اینها باید اعدام شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حاج محسن ; انتقام انتقام . به این اغتشاش گران رحم نکنید . اینها با ارتش بعث عراق هیچ فرقی نمیکنند , بلکه از اونها وحشی تر و نامردترند . پس چرا با اینها مماشات میشود . مدافعان امنیت , بویژه بسیجیان , مسلح شوند تا دمار از روزگار اینها در بیارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ایران تا اسراییل و ریاض با موشک نزند این آشوب ها تمام نمی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حادثه ای که در ایذه رخ داد حادثه‌ای تروریستی بود که امیدواریم عوامل این اتفاق به زودی دستگیر شوند و برخورد قاطع با این افراد انجام پذیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مماشات کافیه عوامل اصلی داخلی مثل سیاسیون فوتبالیست ها،سلبریتی ها،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ماشاالله اقای رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
در حادثه تروریستی ایذه ۲ گروه موتوری با سلاح جنگی به سمت مردم تیراندازی کردند
حادثه‌ای که در ایذه اتفاق افتاده توسط یک تیم تروریستی انجام شد و این تیم از فضای ملتهب اغتشاشی که تعداد معدودی ایجاد شده بود استفاده کردند و مستقیم به سمت مردم، از جمله پسر بچه‌ای که در ماشین بود تیراندازی کرده و آن‌ها را به شهادت رساندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
فرمانده کل نیروهای مسلح زمان24ساعته برای تحویل سلاح(گرم و سرد) قرار دهد.
در این24ساعت، نیروهای امنیتی به دوربین های متصل به لباس مجهز شوند.
پس از 24ساعت،هر کس با سلاح سرد مشاهده شد، نیروی امنیتی حق تیر داشته باشد و در صورت استفاده از سلاح سرد یا گرم، نیروی امنیتی حق داشته باشد که اغتشاشگر را به هلاکت برساند(مثل تمام کشورها که نیروی امنیتی حق دارد از خودش دفاع کند).
وجود دوربین در لباس نیروی امنیتی ضروری است تا جلوی معاندین و سوءاستفاده ها گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اعدام یا تیرباران بعد هم برای محکم کاری بسوزانید این تروریست ها را. مرگ بر تروریست جهانی و استکبار جهانی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
فرمانده کل نیروهای مسلح زمان24ساعته برای تحویل سلاح(گرم و سرد) قرار دهد.
در این24ساعت، نیروهای امنیتی به دوربین های متصل به لباس مجهز شوند.
پس از 24ساعت،هر کس با سلاح سرد مشاهده شد، نیروی امنیتی حق تیر داشته باشد و در صورت استفاده از سلاح سرد یا گرم، نیروی امنیتی حق داشته باشد که اغتشاشگر را به هلاکت برساند(مثل تمام کشورها که نیروی امنیتی حق دارد از خودش دفاع کند).
وجود دوربین در لباس نیروی امنیتی ضروری است تا جلوی معاندین و سوءاستفاده ها گرفته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سلام
پنج شش تا اغتشاشگر تروریست میریزن دها نفر از ما شهید و زخمی می گیرن بعد ما در جواب فقط همون پنج شش تا رو اگه دستگیر بشن مجازات می کنیم اونم اگه آزاد شون نکنه دادگاه. این که نمیشه، ماهم باید ده ها نفر از این اغتشاشگران بی ناموس رو به هلاکت برسونیم تا یکم از داغمون کم بشه. (درج کن پیامو)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اگر قضات در احکامی که صادر میکنند احکام ملایمی باشد باید جوابگوی خانواده شهدا وملت ایران باشند نمیشود یه عده جانی داعشی مردم را بکشن وبا احکام سبک روبرو باشند
Iran (Islamic Republic of)
دلسوخته
۱۸:۰۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دوست خوب این کار همونیه که دشمن میخاد یعنی جنگ داخلی یومیتی و در یک کلام سوریه سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
درود بر شما
ایرانی باغیرت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
18:09اونوقت که اعتراض درحداظهار نظر تو پیج بودمام مخالف برخورد شدیدبودیم ولی فکر کردی اگه الان اقدام جدی نشه چه اتفاقی میفته؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق داخلی و خارجی
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۱۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مادر کیان روایت میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
به خانواده های شهدا و مردم عزیز ایذ تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۸:۰۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تسلیت به خانوادههای شهدا و مردم عزیز ایذه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۱۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خوش خبر باشی محسن جون
Iran (Islamic Republic of)
دلسوخته
۱۸:۱۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
باید هرچه سریعتر در همان محل مشهدالشهدا توسط خونواده شهدا به دار کشیده بشن.
البته جلوی چشم پدر و مادرشان که اگه معلوم باشن.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
ساخت شهرهای فراوان پالایشگاهی و پتروشیمی و فولاد در سواحل طولانی جنوب ایران را ابرقدرت خواهد کرد امیدواریم بیست شهر پتروشیمی زودتر ساخته و به بهره برداری برسند
درود فراوان بر سردار سرافراز اسلام و ایران محسن رضایی عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
امنیت مهم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
یک راه آهن از شمال به جنوب 55 ساله شده هنوز تموم نشده انشالله اونام 550 سال بعد شاید اجرایی بشه همون موقع که دیگه نفت نداریم به بهره برداری میرسه بچه ها از لوله هاش تاپ بازی درست میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
انسان باشرف و رزمنده با شریفی هستن در همه سنگرها بوده و ایستاده. درود بر شرفت مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خودت تنهایی گرفتی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نه با کمک شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تو بیا بگیر ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
نه با تو
Iran (Islamic Republic of)
Andikai
۱۵:۰۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
گویا عده ایی احمق و نادان فکر میکنند محسن رضایی رییس جمهوره ،گاگول نباشید و قدر زحمتتی که برای این خاک و کشورتون کشیده را بدونید ،مطالباتتون را هم از ریس جمهور بخواهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تروریست را باید به سزای عملش رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
از کجا میدونید تروریست بودن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۰۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
این افرادیکه منفی دادند آدمها بسیار حامیان تروریست‌های موزدور آمریکایی اسرائیلی سعودی داعشی منافقین وسلطنتی که همگیشان ورشکسته هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
الله اکبر درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بجای شعار دادن عزیزان‌امنیتی رو مسلح کنید نکه بدبخت ها رو می‌فرستید جلوی کفتار های داعشی وطنی بدون سلاح یا سازماندهی درست نمی‌کنید ۴ تا مامور بدبخت گذاشتید در مقابل ۴ تا اوباش ماشین آب‌پاش اسپری فلفل دود زاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
چرا نبایداز خود خوزستان بره و کارشونو سخت کنن و تا ارومیه و ماگو برن؟
چطور کساییکه نه شماره موتور نه قیافشون مشخصه رو ۲۴ ساعته پیدا کردبد؟
عاقبت اسیدپاشان اصفهان و تهران و مشهد چی شد؟
آقای فخری زاده چطور ترور شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
باید با اغتشاش گران با جدیت برخورد کنید. پول پابند الکترونیکی را از خودشان بگیرید. بعد از کل خانواده تعهد بگیرید اگر کنترل کردیم دیدیم توی اغتشاشات هستید، دستگیر و اعدام میشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خب یگان های ویژه پلیس چ کاره هستن؟؟ با تک تیر اندازهاشون حداقل ب پای این اغتشاشگران بزنن ببرن ببینن چرا ب اموال عمومی و جان مردم افتادند؟

این اغتشاشگران کیه ن ؟حالا تهدید میکنن کسبه رو ک اعتصاب کنن ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیرازی
۱۴:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آقای محسن رضایی میشه بگین مسولیت شما چیه؟
مگه قرار نبود اقتصاد بیمار رو درمان کنید؟
مگه این همه ادعا نداشتین اگه رئیس جمهور شوم چکار میکنم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خدارو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۴۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دشمن سوار کشتی ای شده به اسم بحران اقتصادی
مسببان این بحران اقتصادی هم همتای اغتشاشگران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
وطن فروشان نمی خواهند مردم شریف ایران به حقشان برسند. اما همه عالم بدانند که هر که با آل علی(ع) درافتاد، ور افتاد.
ما ملت امام حسینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
یه 400 یارانه بدهیم قیمت ها چند برابر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تقصیر آمریکاست که نمیتونه جلوی گرونی دلارشو بگیره وگرنه محسن جون کارش درسته!
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۴:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
محسن چی شد....
قرار بود ریال قویترین ارز منطقه بشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
دقیقا کجا
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۲۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
سواحل جنوب را از شهرهای پتروشیمی و شهرهای فولادی و شهرهای پتروشیمی پر کنید ایران ابرقدرت اقتصاد جهان خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حتما میشناسیش؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حرکت این وحشیها باید شدیدا باهاشون برخورد بشه اما چه عواملی باعث شده اینها به سمت دشمن برند گرانی و تورم و مافیای خودرو مافیای ثروت و سرمایه حقوقهای پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بیایید بدون ترس از مردم ایذه بپرسید اون شب کیا شلیک کردن
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۹:۲۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اینها دلیلی برای مزدوری و وطن فروشی و غربگدایی و کشتار هموطنان و جولان تروریست ها نمیشود
غلط میکنند کسانی که بخواهند این کشور را نا امن کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مملکت به نابودی کشاندید بی سوادهای احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اقا محسن تورو به خون همرزمانت قسم.تورو به پاسداریت قسم.این مصی علی نژاد و علی کریمی.و همدستانش رو دستگیر کنید.آقا محسن مثل دوران جنگ قول بده و قولت رو عملی کن.آقا محسن تورو ارواح خاک و خون شهدا قسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مگ کریمی دزدی کرده یا مردمو ب رگبار بسته؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
این مصی رو هم یکروز خفت میکنن مطمئن باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
کارصهیون خبیث باید باشه که میخواد بین کشور دوست وقارداش! آذربایجان جعلی! وایران داعوا راه بندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مزه نریز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آذربایجان باید به وطن برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق داخلی و خارجی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اون روزی که میگی یه خونه می خرم میدم اجاره حالشو می برم مشکلات از همون جا شروع میشه ،،،چرا باید یه سری به یه سری اجاره بدن ؟؟؟چرا بابد از نون و خوراک بچه بزنن و به اونی که دوتا یا سه تا خونه دارن اجاره میدن ؟؟؟؟؟،؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
چون اونموقع مجبوری تو خیابون بخوابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
یکی به این بگه به کار خودت برس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
محسن خان دکنرا اقتصاد را روکن کشور را از دست گرانی وتورم نجات بده راه برون رفت از نارضایتی مردم همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
محسن خان دکنرا اقتصاد را روکن کشور را از دست گرانی وتورم نجات بده راه برون رفت از نارضایتی مردم همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
محسن خان دکنرا اقتصاد را روکن کشور را از دست گرانی وتورم نجات بده راه برون رفت از نارضایتی مردم همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مدارس رو مجازی کنین جون بچه های مردم تو این اوضاع درخطر هست امنیت رو به مردم برگردونین ...حتی میترسیم دیگه بریم نون بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
گمون کنم معلم هستی و شغل دوم داری ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
کسانیکه منفی میدین فکر نمیکنم تو این وضع رفتن بچه ها به مدرسه عاقلانه باشه چون جونشون در خطر هست ...نمونه هاش رو که داریم می بینیم حمله ی تروریست های ظالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
این قدر فضای مجازی ولنگار است که دانش آموزان هر وقت نمی خواهند درس بخوانند، به معلمینشان فحش می دهند و کلاس را به هم می زنند و آموزش و پرورش هم هیچ دفاعی از معلمینش نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
مدارس ابتدایی باید به خاطر بیماری سرماخوردگی تعطیل بش
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۰۰:۳۵ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
هیچوقت مث الان احساس ترس و خفقان نداشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آقای معاون اقتصادی دست بجانبنید فکری به حال اقتصاد رو به موت بکنید قبل از اینکه دیر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اقتصاد روبه موت نیست شما عوامل دشمن و فتنه تان روبه موته که دیگه دست به سلاح شدید و این نشان از ضعف و نا امیدی و استیصال استکبار و عوامل مزدوربدبخت آنها می‌باشد این کارها هیچ امتیازی براتون ندارن ترور کور را هر فلک زده احمقی می‌تواند انجام دهد ملت ایران قوی تر از این است که با ترور بتوانید اورا تسلیم کنید میجنگیم می میریم سازش نمی‌پذیریم بارها گفته ایم ولی کر شده اید راه شهیدان مان رو ادامه می‌دهیم تا وقتی به اونها ملحق شویم شرمنده نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خدا کنه همه شون رو دستگیر کنن و به هلاکت برسونن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
قرار بود پول و اقتصاد درست کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اگه شما فرصت بدهید دارد درست میشود بدون دخالت غرب و نوکران بیخاصیت شان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
جای تأسف داره به جای ناراحت وغصه فکراقتصاد وشکم پاره شدتی توهم برواغتشاش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
حرف خوب مي زنند ولي عمل به حرف ندارند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
فعلا پولمون داره هزینه درست کردن خرابی های اغتشاشات دوستان شما میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اعدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
من نمی دانم کی پلیس می خواهد از سلاح خود استفاده کند اما به نظر من وقت آن رسیده که تک تیر اندازهای قوی در صحنه جرم با شلیک گلوله به پای لیدرهای اغتشاشگران از اقدامات آنها جلوگیری می شود و اگر در تمام صحنه ها لیدر ها از ناحیه پا هدف قرار گیرند قطعا جلو خیلی از اغتشاشات گرفته خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
چهار تا رو بزنن این جو میخوابه
مردم هم صفشون رو از اینا جدا میکنن
اونی که میاد میگه مغازه رو تعطیل کن
خودش میلیونها تومن پول از خارج میگیره
مثل ما قسط و خرج نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۳:۵۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
وای وای
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۰۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
کسی به صدای معترض گوش نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
۴ تا رو بزنن الان ۳۴۴ تا رو زدن خوابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
فیلماش موجوده که اغتشاشاگران با سلاح جنگی مردمو میزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آقای رضایی چرا فکری برای این اقتصاد ساعتی نمی کنید بابا خسته شدیم با این تورم وگرانی
Iran (Islamic Republic of)
m
۲۲:۰۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اقتصاد هرگز درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آخ آخ پسر بچه 9 ساله خدا نگذره ازتون امریکا و منافقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
احسنت.
زودتر از خارجی ها انتقام بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
خداراشکر .خواهشمندم به عنوان یک هموطن تقاص خون شهیدان مظلوم ایذه رابگیرن مخصوصا اون پسر کیان.اگه اینا را دوباره رها کنیدشریکی توگناهشون اینا راول نکنیدکه هارتربشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
باید در صحنه جرم اعدام بشوند تا برای تمام مزدوران غرب یک سورپرایز باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
باید در ملا عام باشه برای تسکین دل خانواده های عزادار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تو ک ی ایذه ای هستی خودت میدونی کار کیا بوده تو دیگ چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بدید دست ما بچه ها لر تا پوستشون رو بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تورا خدا همشونو به رگبار ببندید به هیچ کس مماشات نکنید اینها میخواهند بیحیایی وبی عفتی وبی مبالاتی را رواج بدهند نه اینکه خاک برسرها الان وضع ظاهری وباطنشان درسته مرگ بر تک تکشان الهی خداوند همین این دنیا وهم اون دنیا جزاشونو بده هر چه مظلوم ایرانیه مخصوصا کودکان ونیروهای انتظامی را دارن شهید میکنند نمیدانند که با شهادت ملت ما بیدارتر میشه
آخرین اخبار