۳۱۰ بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند در شهرمیانرود توزیع شد.

با حضور امیر ظاهر طحان معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان دزفول؛ مسئول حراست آموزش و پرورش؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی آیین اهدای ۳۱۰ بسته لوازم تحریر به ارزش ۶۰ میلیون تومان بین دانش آموزان در فاطمیه مسجد، ولی عصر. عج. شهرمیانرود برگزار گردید.

ظاهر طحان رئیس آموزش و پرورش شهرستان دزفول گفت: بسیار تقدیر دارد که این خیر گرامی در کنار سایر اقدامات خیرخواهانه به رفع مشکلات مدارس و دانش آموزان ورود کرده اند و لوازم تحریر بخشی از کمبود‌هایی است که در آموزش و پرورش وجود دارد که این یک اقدام بسیار ارزشمند و خداپسندانه است که خیر دنیا و آخرت را برای خیران بهمراه دارد.

او می‌گوید: مدارس منطقه شهر میانرود دارای مشکلاتی است که مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفته است و ان شالله سعی خواهد شد با همت همه مسئولان مشکلات و موانع را برطرف و دانش آموزان با خیال آسوده در کلاس درس حاضر شوند چرا که اگر امکانات در مدارس وجود داشته باشد دانش آموز درس را بهتر آموخته و آینده بهتری را خواهند داشت.

این لوازم تحریر در بین دانش آموزان نیازمند مقاطع ابتدایی؛ راهنمایی و دبیرستان شهر میانرود و روستا‌های امیرالمومنین؛ انقلاب و خیبر توزیع خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار