رزمایش جهادگران فاطمی۲ در استان سمنان آغاز شد

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی دو در استان آغاز شد، گفت: این رزمایش شاخص‌ترین برنامه هفته بسیج امسال است.

سردار حمید دامغانی ضمن بیان اینکه در نخستین روز از هفته بسیج، رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی دو در استان سمنان آغاز به کار کرد، بیان داشت: این رزمایش صبح امروز شنبه بعد از صبحگاه مشترک نیرو‌های بسیجی در مراسمی، آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و کمک به مردم مناطق کمتر برخوردار از مهمترین اولویت‌های این رزمایش بزرگ است، ابراز کرد: ۶۰۰ گروه جهادی در سراسر استان سمنان طی ده روز در این رزمایش خدمت رسانی، حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه این رزمایش امروز همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار و دور دوم آن بعد از نوروز سال جاری است، بیان کرد: غالب روستا‌های کمتر برخوردار استان سمنان میزبان گروه‌های جهادی هستند.

دامغانی با بیان اینکه مسائل عمرانی، کمک به دامداری و تولید، مشاوره، پزشکی، مسائل فرهنگی و زیرساختی و… از جمله خدمات بسیجیان در این رزمایش است، بیان داشت: امروز مراسم محوری آغاز رزمایش در دامغان با حضور بسیجیان انجام شد.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۴۷۰ فعالیت در قالب بیش از ۲۷۰ عنوان برنامه، در طول هفته بسیج در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود، افزود: جشنواره رسانه‌ای، دیدار خانواده شهدا، اردوی جهادی، نمایشگاه، فعالیت‌های هنری و ورزشی و… از جمله این اقدامات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.