اجتماع عظیم مردم مشهد در تشییع پیکر سه شهید حافظ امنیت + فیلم و عکس

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت با حضور پرشور مردم مشهد برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت با حضور پرشور مردم انقلابی  مشهد آغاز شده است و پیکر شهدا پس از تشییع بر دست مردم ولایت مدار مشهد به سوی حرم مطهر رضوی رهسپار می‌شود.

شهید دانیال رضازاده و حسین زینال زاده عصر روز چهارشنبه در محدوده چهارراه «حرعاملی» مشهد به دست اراذل و عوامل آشوبگر به شهادت رسیدند.

شهید رضا رضوانی چهارشنبه گذشته در مرز سراوان استان سیستان و بلوچستان حین پایش و کنترل نوار مرزی دچار سانحه شده و بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در حالیکه دقایقی بیش به اذان مغرب در مشهد مقدس نمانده است آسمان رو به تاریکی می نهد مردم شهید پرور مشهد در حالی که پیکر سه شهید شامل دو شهید دانشجوی اغتشاشات اخیر در مشهد و یک شهید مرزبانی را بر دستان خود حمل می کنند با نور تلفنهای همراه خود مسیر تشییع را نورباران کرده اند تا به شهدا اعلام کنند: " راه شهیدان فرا راه این ملت و مردم است و لحظه ای دست از آرمانهای والای شهدا و منویات رهبر فرزانه انقلاب بر نمی دارند."

در این مسیر که از خیابان قرنی مشهد به سمت حرم رضوی در حال برگزاری است تشییع کنندگان با اهتزاز پرچم های یا حسین ، و نصر من الله و فتح قریب و با شعارهای خود همچون" ایران پر از شهیده فتنه جواب نمی ده " و این که " بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود"خشم و انزجار خود را از همه دشمنان و بدخواهان این نظام اعلام می کنند.

اهتزاز پرچم هایی از کشور جمهوری اسلامی ایران بر دستان جمعیت شرکت کننده در مراسم تشییع شهدا حاکی از آن است که هیچ فتنه و دسیسه ای موجب نمی شود که مردم این کشور اسلامی دست از استقلال و آزادی و نظام کفر ستیز خود بردارند و دشمنان اگر تصور می کنند می توانند این مردم را با هیاهو و آشوب از این مسیر منحرف کنند، کور خوانده اند .

مراسم وداع با دوشهید امنیت و شهید مرزیانی در مشهد مقدس پس از اقامه نماز بر پیکر شهدا در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

 

 
 
اجتماع عظیم مردم مشهد در تشییع پیکر سه شهید حافظ امنیت
 
ستاره باران مشهد در تشییع پیکر شهدا مدافع امنیت 
 
 
 
 
 
 
مراسم وداع با شهدای حافظ امنیت در حرم مطهر رضوی 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.