جهادگران، پیشرو در محرومیت زدایی و خدمت به مردم

فرمانده سپاه زیرکوه گفت: در راستای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، ۶۰ گروه جهادی در محلات و مناطق محروم شهرستان زیرکوه به ارائه خدمات مختلف طی هفته بسیج خواهند پرداخت.

سرهنگ کاری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج خدمت گذار ملت ایران» تعیین شده است.

او افزود: محوریت برنامه‌های هفته بسیج از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۱۰ سال آینده در راستای سند اعتلای بسیج خواهد بود که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است.

فرمانده سپاه زیرکوه  با بیان اینکه ۲۷۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان زیرکوه اجرایی خواهد شد، عنوان کرد: دیدار با ائمه جمعه و جماعت، سرکشی از خانواده معظم شهدا و رزمندگان و بسیجیان، برپایی نمایشگاه اقتصاد به توان مردم و بسیج خدمتگذار ملت ایران و برگزاری یادواره‌های شهدای گرانقدر در سطح شهرستان از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ کاری ادامه داد: طی این هفته برنامه‌های مختلفی از جمله همایش مدافعان حریم ولایت، اجتماع بزرگ فرماندهان و مدیران بسیجی، اجتماع حلقات صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه به نمایندگی از ۴۰۰ حلقه صالحین با عنوان میقات الصالحین بسیج و نشست سران طوایف و قبایل عشایری شهرستان در زیرکوه اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه زیرکوه با اشاره به رزمایش جهادگران فاطمی ۲ بیان کرد: در راستای برگزاری این رزمایش ۶۰ گروه جهادی در محلات و مناطق محروم شهرستان زیرکوه به ارائه خدمات مختلف طی هفته بسیج خواهند پرداخت و برگزاری همایش بزرگ شکوه و اقتدار بسیح با حضور بخشی از بسیجیان در روز پنجم آذرماه از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

او به بحث افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و اشتغال زایی در زیرکوه اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها که با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان افتتاح می‌شود شامل احیا و مرمت قنوات، مسکن محرومین، چمن مصنوعی، اصلاح شبکه‌های داخلی آب روستا‌ها و هفت حلقه چاه آب شرب در سطح شهرستان، راه اندازی کارگاه‌های اشتغال و احداث کانال‌ها و استخر‌های ذخیره آب کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.