برگزاری یادواره ۲ هزار شهید فوتبالیست کشور در جزیره کیش

یادواره ۲ هزار شهید فوتبالیست و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم دیشب در جزیره کیش برگزار شد.

همزمان با هفته بسیج یادواره ۲ هزار شهید فوتبالیست و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم با حضور جمعی از چهره‌های شاخص فوتبال کشور در جزیره کیش برگزار شد.

مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در این یادواره مهمترین پیام شهدای ورزشکار را ترویج مرام پهلوانی و جوانمردی، حفظ اقتدار و عزت کشور برشمرد و گفت: پهلوانی از قهرمانی مهم‌تر است و ما قدردان کسانی مانند ابراهیم هادی هستیم که برای دفاع از مردم و کشور خود نقش آفرینی کردند.

مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت: وحدت و وفاق ملی، داشتن بصیرت و بینش و در میدان بودن مهمترین درس شهدا است.

رضا شجیع دبیر برگزاری یادواره ۲ هزار شهید فوتبالیست و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم نیز گفت: این مراسم اولین گام برای معرفی شهدا به جامعه ورزش کشور است و از طریق برگزاری جشنواره‌ها و تولید آثار فرهنگی و هنری در این راه فعالیت خواهیم کرد.

بیانیه این یادواره هم به یاد شهدای مظلومی که میادین ورزشی را برای حضور در میدان جنگ ترک کردند و به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از کشور پرداختند، قرائت شد.

در این بیانیه بر ادامه راه شهیدان که همانا حفظ وحدت و اقتدار و عزت ملی در شرایط حساس کنونی و نیز مسابقات جام جهانی است، تاکید شد.

در مراسم یادواره ۲ هزار شهید فوتبالیست و ۱۳۵ شهید ورزشکار مدافع حرم از تعدادی از خانواده‌های شهدا و ورزشکاران تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار