نماینده مردم یزد در شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی:

محصولات ساختمانی تولیدی در استان یزد ظرفیت صادرات دارند

جوکار گفت: استان یزد در زمینه تولید محصولات مرتبط با حوزه ساختمانی ظرفیت بسیار خوبی دارد.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اینکه طرح موضوع شتاب دهنده‌ها به معنای حرکت نو، تازه و جهش یافته در حوزه تولید و صادرات و ... است، گفت: انتظار داریم که دانشگاه‌ها امروز به مسائلی بپردازند که نیاز جامعه، تولید، اشتغال و کارآفرینی باشند.

او با بیان اینکه کاربردی کردن مسائل توسط دانشگاه‌ها ارزشمند است، ولی یکسری مسائل باید مورد توجه قرار گیرد، اذعان داشت: تولید و صادرات در استان یزد یکی بوده و هیچ فاصله‌ای بین این دو احساس نمی‌شود و تولید کننده اقدام به صادرات و تجارت می‌کند در حالی که این امر، معمول نیست و همیشه متفاوت بوده است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی از واحد‌های تولید کنندگان در استان یزد محصولات را خودشان صادر می‌کنند. یکسری فرصت‌هایی برای ما در حوزه صادرات بوجود آمده که فرصت‌هایی مثل قطر از دست رفت، سوریه و عراق در حال از دست رفتن است و فرصت‌های روسیه و حوزه قفقاز نیز به همین شکل هستند.

جوکار به ظرفیت‌های موجود در استان یزد اشاره کرد و ادامه داد: استان یزد در زمینه تولید محصولات مرتبط حوزه ساختمانی ظرفیت بسیار خوبی دارد که می‌توان با سفر هیاتی از یزد به کشور روسیه، امکان صادرات این محصولات را به این کشور فراهم ساخت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار