در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقرر شد در جلسه آینده صحن علنی، طرح دو فوریتی نامگذاری دو معبر شهر به نام شهیدان «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» مطرح و بررسی شود.

مهدی ناصحی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهادت مدافعان امنیت «حسین زینال زاده» و «دانیال رضازاده» که به تازگی در حمله آشوبگران دعوت حق را لبیک گفتند را تبریک و تسلیت می‌گوییم.

او افزود: آنان که درصدد برهم زدن نظم عمومی در شهر امام رضا (ع)، شهر خون و شهادت هستند، باید بدانند که این عرصه، عرصه جولان دادن افراد اغتشاشگر نیست.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همه توان و تلاش خود را برای استقرار امنیت و حمایت از حافظان این مرز و بوم به کار خواهیم گرفت و اجازه نمی‌دهیم شهری که فضای آن سرشار از امنیت و معنویت است، دستخوش سبک‌سری‌ها و بازی‌های کودکانه عده‌ای خودفروخته اغتشاشگر شود.

ناصحی بیان کرد: همچنین در این جلسه بنا به پیشنهاد مجید طهوریان عسکری، مقرر شد در جلسه آینده علنی، طرح دو فوریتی نام‌گذاری دو معبر شهر به نام شهیدان «حسین زینال زاده» و «دانیال رضازاده» مطرح و بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.