فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از حسن دهقانی عضو تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان ایران تقدیر کرد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در حاشیه دومین همایش سراسری نماز نیروی دریایی سپاه گفت: کار با ارزش و بزرگی که قهرمان غیور تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان در عرصه مسابقات آسیا و اقیانوسیه در مقابل همه رسانه‌ها و بینندگان جهانی انجام داد، کمتر از کسب سه مدال طلا و نقره‌ای که کسب کرد، نیست.

سردار تنگسیری گفت: ورزشکاران ما به عنوان سفیران عزت آفرین و نماد غیرت ملی کشوری هستند که از اول انقلاب اسلامی با حمایت از مظلومان در مقابل زورگویان عالم و دشمنان مستکبر و ظالم محکم ایستاده و با تقدیم هزاران شهید والامقام به عنوان یک کشور استکبار ستیز، مستقل و حامی مظلومان در دنیا شناخته می‌شود.

او گفت: نمایندگان ورزشی با حضور خود در میادین بین المللی با افتخار آفرینی، پرچم جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نماد پر افتخار ملی و استکبار ستیزی به اهتزاز در بیاورند.

حسن دهقانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در ماده پرتاب نیزه طلا گرفت و در پرتاب دیسک و وزنه صاحب گردن آویز نقره شد.

دهقانی پس از کسب ۳ مدال طلا و نقره با پیراهن منقش به تصویر رهبر معظم انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران دور افتخار زد که این حرکت دهقانی بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.